Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De GGD oftewel de grote gemene deler is nog steeds het motorrijden zelf,de club gedachte en de clubleden zelf.
Als men nu eens meer actief werd in plaats van passief zou er veel meer uit die clubgedachte kunnen rollen.
Hoe belangrijk kan het zijn of je een rode of groene motor hebt. De club is er. Nu het plezier ervan nog inzien
Voor mijn familie is elke paarse motorfiets hetzelfde merk als waar ik ook op rij...
Toch op de Algemene Leden Vergadering morgenavond 'de' club dan maar hernoemen naar " Adventure" Honda Club Nederland ?
www.AHCN.nl is nog te registreren
Allrood Honda Club Nederland mag natuurlijk ook
Voor de type freaks:
Transalp 600 Transalp 700 CB500x Crossrunner NC750x Africa Twin 2018
Jazeker, de NC is erg rap vergeleken bij de Transalp PD10 '99 met 33.000 km die ik had. Geen afgedraaid geval met pk verlies dus! Ik heb een nieuwe NC750S gekocht (bij de x versie had ik door het kuipwerk teveel lastvan turbulentie, daarom heb ik de Transalp ook weggedaan, slechte oren....na 37 jaar...) het is een langeslag motor met een bere koppel. Snel opschakelen en gooo. Bij . 6.5OO toeren is het op, dan grijpt de toerenbegrenzer in. Anderre motoren moeten toeren maken om op gang te komen, ik niet. Als hij goed warm is sta je ervan te kijken hoe vlot je op kunt schieten. Ga maar eens proefrijden! We hebben ook nog een Transalp XL700V compleet met power commander en k&n filter, die hou ik met gemak bij! Ik ben echt dol op die NC en ga mijn XJR 1200 Kenny Roberts replica denk ik na 21 jaarverkopen, de NC is zo'n fijn dingIk vind mijn AT gaaf, maar over ca 5 jaar koop ik denk ik een cb500x. Super gaaf ding. Modern, uiterlijk gaaf, krachtig genoeg, abs, wendbaar, allroad, etc etc. En niet peperduur. Check de gave YouTube beelden van die machine !!
Dus mijn mening: toelaten al die gave X modellen.
@sandra: zijn deze x modellen inderdaad rapper dan de TA.? Die nc750 is toch vrij lui?
Jazeker, de NC is erg rap vergeleken bij de Transalp PD10 '99 met 33.000 km die ik had. Geen afgedraaid geval met pk verlies dus! Ik heb een nieuwe NC750S gekocht (bij de x versie had ik door het kuipwerk teveel lastvan turbulentie, daarom heb ik de Transalp ook weggedaan, slechte oren....na 37 jaar...) het is een langeslag motor met een bere koppel. Snel opschakelen en gooo. Bij . 6.5OO toeren is het op, dan grijpt de toerenbegrenzer in. Anderre motoren moeten toeren maken om op gang te komen, ik niet. Als hij goed warm is sta je ervan te kijken hoe vlot je op kunt schieten. Ga maar eens proefrijden! We hebben ook nog een Transalp XL700V compleet met power commander en k&n filter, die hou ik met gemak bij! Ik ben echt dol op die NC en ga mijn XJR 1200 Kenny Roberts replica denk ik na 21 jaarverkopen, de NC is zo'n fijn ding
Dat vind ik juist de charme van de AT, Uiterlijk…Ik vind mijn AT gaaf, maar over ca 5 jaar koop ik denk ik een cb500x. Super gaaf ding. Modern, uiterlijk gaaf, krachtig genoeg, abs, wendbaar, allroad, etc etc. En niet peperduur. Check de gave YouTube beelden van die machine !!
Dus mijn mening: toelaten al die gave X modellen.
Vind het niet eens zo'n gek idee Allrood Honda Club Nederland
Moeten ze dan allemaal rood zijn? ;D
Gewoon massaal Honda aanschrijven dat ze de CB500X in Nederland als subnaam 'Transalp' geven dan hoort hij er meteen bij
luwe schreef : is dit een cb 500x
Ik ben echt dol op die NC...
... de NC is zo'n fijn ding