Teveel geld

05 jan 2021 22:02 #1 door Barrelaar
Teveel geld werd gestart door Barrelaar
Ik las in de Transalper dat de Transalpclub teveel geld heeft. Er werden verschillende mogelijkheden genoemd om dit uit te geven (wat een prachtig luxeprobleem trouwens). Nu dacht ik dat het misschien een goed idee is om wat van dat geld te geven aan Pedro Mota, van Youtube; een Nederlandse jongen die de afgelopen jaren de halve wereld rondgereden is op een Transalp 600. Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik kijk wel vaak naar zijn filmpjes. Hij is natuurlijk een goede ambassadeur van de Transalp en ik gun hem wel wat. Wat vinden jullie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 03:47 - 06 jan 2021 03:52 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic Teveel geld
;) Nou dan geef jij die beste man toch een beetje van je eigen vermogen

In dit corona jaar heeft het iedereen al veel gekost...... een aantal hun baan kwijt, andere hun bedrijf failliet, weer anderen zijn dierbare verloren en of zelf getroffen door het virus.
al met al een verloren jaar waarvan het herstel van alle schade nog lang zal door klinken

ik wil jou voorstel best begrijpen echter


Ik persoonlijk zou het meer waarderen als eerst de clubleden zouden mogen profiteren van een dergelijk initiatief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 08:54 #3 door Barrelaar
Beantwoord door Barrelaar in topic Teveel geld
Ik begrijp je punt. Ik had al wat geld overgemaakt naar hem, uren kijkplezier gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 11:14 #4 door wimj
Beantwoord door wimj in topic Teveel geld
Schenken aan een goed doel zou mijn voorkeur hebben. Misschien een poll doen met een aantal geselecteerde goede doelen?

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 13:03 #5 door Hans van der Made
Beantwoord door Hans van der Made in topic Teveel geld

Waffie schreef : ;) Nou dan geef jij die beste man toch een beetje van je eigen vermogen
Ik persoonlijk zou het meer waarderen als eerst de clubleden zouden mogen profiteren van een dergelijk initiatief


De makkelijkste manier om leden geld te besparen is om de contributie bij te stellen voor wie dat nodig heeft.

Als we er van uitgaan dat zowel de clubdealers als de leden getroffen zijn door de crisis, kan het een optie zijn om leden korting te geven op b.v. onderhoud bij de clubdealers, op kosten van de club.

Een andere investering is om ervaren leden of clubdealers trainingen te laten verzorgen en hen daarvoor te betalen, maar ik weet niet hoeveel animo daar voor is (en of dit al geprobeerd is ooit).

XL600VT PD06A PB-257M

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 14:19 #6 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Teveel geld
Ik was bezig om hier een inhoudelijk antwoord neer te pennen tot ik zag dat dit topic in het algemene deel van het forum staat.
Ik stel voor om dit topic naar de ledensectie te verplaatsen voordat we inhoudelijk verder discussiëren.

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 14:42 #7 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Teveel geld
Bovendien heeft een commissie zich al uitgebreid over deze vraag gebogen, en komt er op de ALV een voorstel.

Dus alles wat men hier ook neer zet wordt pas van toepassing als het voorstel niet door de ALV wordt aangenomen.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 15:42 #8 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Teveel geld

Garfield schreef : Ik was bezig om hier een inhoudelijk antwoord neer te pennen tot ik zag dat dit topic in het algemene deel van het forum staat.
Ik stel voor om dit topic naar de ledensectie te verplaatsen voordat we inhoudelijk verder discussiëren.


Zit wel iets in wat je zegt om het te verplaatsen maar om discussie open te houden laat ik het toch ff hier. Misschien zijn het wel briljante ideeën.
Barrelaar staat op forum niet als lid maar is dat wel.
Men kan hier roepen wat je wil maar pas als je lid bent kan je meestemmen op de 15de bij de ALV.

@Barrelaar: meld je bij Jan vd Berg om je foruminstelling goed te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 17:39 #9 door Hans van der Made
Beantwoord door Hans van der Made in topic Teveel geld

robgoesdakar schreef : Bovendien heeft een commissie zich al uitgebreid over deze vraag gebogen, en komt er op de ALV een voorstel.

Dus alles wat men hier ook neer zet wordt pas van toepassing als het voorstel niet door de ALV wordt aangenomen.


Als iemand een Prachtig Idee(tm) heeft, zal dit mogelijk de commissie beïnvloeden, en anders de discussie bij de ALV wel, of werkt dat niet zo?

Niet dat ik geen vertrouwen in de commissie heb, integendeel. Ik ben blij dat ze de extra moeite nemen.

XL600VT PD06A PB-257M

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2021 18:48 #10 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Teveel geld

varaderohuibje schreef :

Garfield schreef : Ik was bezig om hier een inhoudelijk antwoord neer te pennen tot ik zag dat dit topic in het algemene deel van het forum staat.
Ik stel voor om dit topic naar de ledensectie te verplaatsen voordat we inhoudelijk verder discussiëren.


Zit wel iets in wat je zegt om het te verplaatsen maar om discussie open te houden laat ik het toch ff hier. Misschien zijn het wel briljante ideeën.
Barrelaar staat op forum niet als lid maar is dat wel.
Men kan hier roepen wat je wil maar pas als je lid bent kan je meestemmen op de 15de bij de ALV.

@Barrelaar: meld je bij Jan vd Berg om je foruminstelling goed te krijgen.


Via deze link ( transalpclub.nl/lidmaatschap/rechten-aanvragen ) kun je rechten aanvragen op het forum, zorg wel dat je mailadres van je account op de TCN website hetzelfde is als waarmee je het lidmaatschap hebt aan gevraagd.

De webmaster vergelijkt dan gegevens met de ledenadministratie en verleent dan de juiste rechten.

Omdat ik al een aanvraag van een ander lid had staan heb ik gelijk het account van Barrelaar gecontroleerd en rechten verleent.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2021 20:45 #11 door Barrelaar
Beantwoord door Barrelaar in topic Teveel geld
Dank Grubeater!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden