- Berichten: 798
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ook meer rechtop gezet en beter kunnen aandraaien na verwijderen ruit. Na een ritje van 25 km met de nodige drempels bleef de RAM mount nu wel goed zitten. De navi zit nu wel vrij hoog, maar belemmerd mijn zicht op de weg niet.Bij mij zakte het ook iets naar beneden.
Wat extra aangedraaid en kijken of dit nu wel blijft zitten.
En anders rechtop zetten of voor methode van V Twin.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ook meer rechtop gezet en beter kunnen aandraaien na verwijderen ruit. Na een ritje van 25 km met de nodige drempels bleef de RAM mount nu wel goed zitten. De navi zit nu wel vrij hoog, maar belemmerd mijn zicht op de weg niet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb bijna zeker de lange knijper. Ik kom naar de openingsrit, dus wil de korte versie wel proberen inderdaad.Martin als je ook naar de openingsrit komt kan ik wel een 6cm rammount armpje mee brengen,kun je proberen of dat wat is,want je hebt nu waarschijnlijk de 9 cm arm.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
O.k., vast bedanktde lange knijper is 12cm, standaard wordt meestal 9 cm mee geleverd. maar ik neem 6cm voor je mee.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ook meer rechtop gezet en beter kunnen aandraaien na verwijderen ruit. Na een ritje van 25 km met de nodige drempels bleef de RAM mount nu wel goed zitten.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Top thx Erwin.
Zal zaterdag. op weg naar Co, ff langs Waypoint rijden voor een kortere steel.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Had al bij Co gezegd dat steun rechtop moet staan en zelf iets naar het ruitje toe moet gekanteld.
Waypiont zit ook in Heerhugowaard 5 minuutjes bij Snoek motoren vandaan.
Hoorde dat er vrijdag nog een Twin rijder uit de club bij Co langs is geweest.
En naar foto van mijn valbeugels + lampen heeft gekeken.
Wordt druk met Afrika Twin rijders bij Snoek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat ben ik waarschijnlijk geweest.
Ik heb bij Co mijn originele banden laten vervangen door Continentals.
Was al langer op zoek naar valbeugels.
Dus gelijk maar besteld
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ziet er goed uit Erwin.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
MartinW schreef : In het "nieuwe Africa Twin" topic zijn er al een paar voorbeelden voor GPS montage.
Voor de CRF zoek ik een geschikte steun voor montage van mijn Tom Tom Rider 400 achter de ruit boven de instrumenten.
Hieronder een paar opties:
- BikePenR Expl-1, mooie, maar dure oplossing(€155,-)
- Batzen screen adjuster and GPS mount. Je kunt hiermee ook het standaard scherm in hoogte verstellen
- RAM mount "Torque" RAM-B-408-37-62U, goedkoopste oplossing voor €27,-, de knijper en GPS houder heb ik al.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
renATus schreef : Wolfgang levert helaas geen Batzen meer met GPS mount.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.