- Berichten: 4276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De punt van de vlotternaald die in de zitting valt (en zo afsluit) ziet er meestal zo op het oog ok uit. Maar vaak als ze 'versleten' zijn, kun je een glimmend rond groefje zien op de punt van de vlottenaald. Het zegt nog niks, maar kan op vervanging duiden.
Of je gasnaald/buis versleten is maakt geen bal uit: het is inderdaad de vlotternaald die zijn werk moet doen. Als de brandstof uit de vlotteroverloopslang komt, zou je het eerder daar moeten zoeken?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je moet niet gaan rijden hoor Jeroen... Als de vlotterkamers niet goed dichten, merk je dat ook bij stationairdraaien.
Je kan het ook met een klein extern benzinevaatje ofzo, als je de pomp maar omzeilt en als de benzine maar van hogeraf komt .
Groeten
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als je nou gewoon twee afzonderlijke slangetjes aan de carbs hang dan kan je dat toch ook vaststellen?
Overigens zou ik met perslucht in je carbs oppassen. Beter is ragen/doorsteken om te voorkomen dat je vuil vast spuit tot een lastig te verwijderen prop.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.