Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
"XRVrider" wist meteen dat het de pomp was ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
OPGELOST!
Het was toch die stomme pomp. Onverklaarbaar, maar na het wisselen van de pomp is het euvel al 600km verdwenen. "XRVrider" wist meteen dat het de pomp was ;D
Tip: als er iets is met je twin, eerst de pomp wisselen, hoe onlogisch ook.
Doet je koplamp het niet meer? => Wissel de brandstofpomp. Mocht dat geen effect geven kun je altijd het peertje nog wisselen.
Ennuh, voor de techneuten onder ons:
Wie kan mij uitleggen waarom de achterste cylinder uitvalt als de pomp het "half" doet ofzo? :-\
Nog een leuke strikvraag:
Gisteren op dat speelterreintje (classic veluwe rit) viel mijn twin 2x stil nadat ik een heel steil naar beneden was gereden. Wat is er dan loos?
(ik heb natuurlijk meteen de pomp gewisseld, maar dat kan het niet geweest zijn aangezien de benzine uit de carbbeluchting stroomde)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
..Ik heb met de mijne vorig jaar vanuit Slovenie door grote delen van Duitsland last met dat fukding gehad en urenlang zat-ie me weer te kloten met exact dit soort sypmtomen. En terug in NL deed-ie het weer als een speer. Maar was toch echt de pomp hoor..
..En als die pomp onregelmatig werkt, is er altijd 1 van de 2 vlotterkamers het eerst aan de beurt..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
'k ben ook heel blij!
Al snap ik nog steeds niet dat de/een pomp dit gedrag kan veroorzaken........
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.