- Berichten: 4276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Om even in te haken op de Psi-waarde (druk die de pomp levert),
3.0 - 4.5 Psi is maar resp. 0,2 - 0,3 bar, hè..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Van de 10-Psi versie lees je weleens klachten dat de druk te hoog is en als je wat versleten vlotternaalden hebt dat je carbs gaan overstromen.
Het is een solid state pomp die doorblijft pompen en zeker bij een 10 Psi versie kan dat wel een beetje te veel van het goede zijn.
Mbt vacuümpompen en lege vlotterbakken. Hoe kom jij aan lege vlotterbakken als je bijna continue aan het rijden bent? Tap je die iedere avond af voor het slapen gaan
Als je na de pomp een T-stuk in je leiding zet en je de leiding + vlotterbak volgiet is er toch niks aan de hand?
Die Facet past overigens, als je die oren eraf zaagt met wat inspanning in het originele rubber van de Metsubsidie pomp.
Weet dat de stroom naar de pomp niet onderbroken wordt als je valt en de motor slaat af. De pomp blijft pompen. Je zou e.e.a. via de oliedruk schakelaar kunnen beveiligen. Ik zou me daar in jouw geval meer druk overmaken dan over een lege vlotterbak en een vacuümpomp.
Succes!
Hoi Floor,
Die druk is op zich niet zo heel belangrijk (want zoveel gebruikt je motor toch niet), maar, zoals V-Twin oppert, een te hoge druk kan weer andere problemen geven.
De druk die een ori Mitsubishi levert is niet hoog: als je je vinger op de uitgaande slang drukt, stopt hij met tikken (pompen - druk opbouwen). Daarvoor zorgt het afslagrelais helemaal achteraan achter de linker dekkap. Het Haynes Manual predikt wat betreft de opbrengst: ongeveer een liter per minuut (als je dat naar daadwerkelijk verbruik omrekent zou je geloof ik vierhonderd km/u moeten rijden, of zoiets).
Wat grappig is aan die mechanische pompen [vacuum klinkt zo onderdehand wat afgezaagd] is dat ze pompen als de motor draait. En stoppen als je de motor uit zet.
C'est tout
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.