Ik had gisteren ook niet...maar vandaag wel weer. Nu in een nieuwe variant; Hij bleef hikken / kleine schokjes tijdens het rijden. Ook na 400 meter stad & een km of 10 op de snelweg...
TOEN in de tunnel op de snelweg kapte hij er helemaal mee!!! Onderin de tunnel het vermogen helemaal weg. Gelukkig haalde ik net de uitgang van de tunnel door mn koppeling in te knijpen en door te rollen... en toen ik bijna stil stond sloeg de motor af...Stond ik daar bij het uitkomen vd tunnel op de uitvoegstrook...
Even gewacht, motor gestart (want ik wilde zsm weg vd uitvoegstrook) en even laten draaien...Ik hoorde verder niets geks en kon weer verder...Maar t was best een scary ritje! Net nog de motor even beluisterd bij stationair draaien maar klinkt prima... Ik vraag me af hoe het kan komen...? Tank is niet leeg
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vandaag merkte ik dat de schakelaar van de zijstandaard inderdaad vreemd doet, hij lijkt niet altijd te zien dat de standaard uitstaat. Of dit ook de oorzaak is van het probleem vraag ik me nog af aangezien hij bij het bokken niet het lampje laat branden.
Nou moet er wel een nieuwe schakelaar komen iemand een idee wat zoiets kost ? En zou het slim zijn om in de tussentijd de draadjes door te verbinden ?
Nee na die pitstop eind vd tunnel geen haperingen meer gehad. Staat nu alweer een weekje stil. Als ik vd week ga rijden zal ik extra opletten.Hoi, ben je er al achter wat het probleem is ?
Misschien maar is naar de schakelaar van de jiffy kijken maar vraag me af of het daar aan ligt....blijft bizar.