- Berichten: 224
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nooit geweten wat me vandaag opviel maar ik blijk een RD07B te hebben. Hieronder leggen ze uit dat dit een geknepen versie is die weer om te turnen is naar een Full Blast Edition > http://www.atic.org/faq/reduction.php
Alles wat daarvoor dus nodig is zijn grotere luchtinlaten en een andere nokkenas. Maar wat maakt die nokkenas nu voor verschil? Zal een aardig prijskaartje aan hangen als je blok effe uit elkaar moet.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Met alleen andere (grotere) inlaatrubbers ben je er nog niet begreep ik.
Heb ik ook, normale inlaat rubbers erin en vol vermogen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
@Eduardxrv
Ga ik doen als ik ze gevonden heb. :-\
http://www.cmsnl.com/honda-xrv750-africa-twin-1997-germany50p_model7105/partslist/
Of zijn dat gewoon de connecties tussen Carburateur en Cilinder?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik heb de juiste rubbers gewoon liggen
after market 60 ps ca 20 euri
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Of even de boel loshalen en nameten. Is goedkoper. Je haalt die rubbers zo tussen de carbs en de cilinder weg, dan even de luchtdoorlaat meten (de diameter van de opening in de rubbers) en vergelijken met de originele waardes. Volgens mij is het originele rubber 36mm (of 36.5mm. Afhankelijk van het bouwjaar. :-X) doorlaat voor de niet-geknepen AT's.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Maar dan weet je nog steeds niks over de (waarschijnlijk) andere nokkenas, en het is nog maar de vraag of die motor met grotere opening van de rubbers maar met "B versie" nokkenassen goed loopt.
De nokkenassen verschillen in de slag als ik het goed lees. Oftewel, de (inlaat?)kleppen gaan (waarschijnlijk) minder ver open bij de geknepen versie.
Nokkenasje zal wel niet gratis zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.