- Berichten: 432
Het gaat dus fout als aan alle voorwaarden voldaan is.
Je moet het zoeken in het start circuit.
Als de neutraal schakelaar er niet op zit, kan hij ook niet starten.
Heb je de kabels wel goed op de startmotor zitten ??
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat dunne pikkie wat voor je voortandwiel zit, waar dat kleinere zwarte dopje op moet, dát is de neutraalschakelaar/indicator
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het leven van een motorrijder gaat niet altijd over rozen ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
;D ;DEn als je wel over de rozen rijdt dan wordt de vrouw weer boos
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ziet er goed uit,heb je de storing al gevonden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ging dat over die 2 kabeltjes op de neutraal en oliedruk sensor?
Het zijn allebei een min die wordt onderbroken of doorverbonden. Dáár kun je er niks verkeerd aan aansluiten, de stekkers wijzen de weg.
Als dat sluiting veroorzaakt zit er elders een plus verkeerd aangesloten.
Klopt overigens dat de motor niet start dan, want in vrij (bij jou niet aangesloten) krijgt de cdi de min van de neutraalschakelaar.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Maar controleer eerst even of de stekkers van de cdi op de juiste plek zitten. Als je die omwisselt zet je de plus van de 'run' knop op je stuur op de plek van de min van de neutraalschakelaar. Anders dan bij een ouwe Alp kun je die NIET omwisselen.
De stekker op de oliedruksensor is de direkte min voor de lamp in je dash. Ik zie daar geen probleem.
(andersom, welke van de 2 daar beneden veroorzaakt sluiting? Doe er één tegelijk proberen, als eerste de olidruk draad (blauw/rood). Je kunt de stekkers ook gewoon tegen het blok duwen (= massa maken = lamp moet gaat branden).
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.