- Berichten: 15
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
(..) dan zou ik de nokken waarop je remschijven gemonteerd zitten laten bekijken.
Ik geloof wel wat Bram zegt (..) Namelijk als het montagevlak slecht is trek je de schijf krom en dat kun je meten.
Toen ik begon te lezen dacht ik aan het balhoofd maar die heb je al vervangen. Vervolgens zou ik de geleiding in de voorvork verdenken. Zijn je vorkpoten ook nog mooi recht?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Goeie tweedehands set van Offroad centrum Vaassen. Brackets niet vervangen.je schrijft nieuwe remklauwen maar zijn daarbij ook de brackets vervangen
Goeie set originele met minimale uitslag met meetklok (binnen marges).originele remschijven ?
Loopt allemaal soepel.glijpinnen gecheckt maw de remklauw glijd soepel over de pinnen
Hier heb je wel een punt. Bij de rechterklauw pakt hij de schijf niet goed aan de binnenkant.is de shim recht zodat de binnenste remblok mooi vlak aan sluit
De originele heb ik vervangen door stalen.ouderdom remleidingen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb net trouwens nog even de remklauwen om en om ernaast gehangen.
Probleem doet zich bij links en rechts voor. Geen verschil.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee ik echt gereden (..)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik had zelf een raar gevoel met de rem deze week... bleek dat het openen van het reservoir genoeg was
ik denk dat er vacuüm ontstond
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dat gebeurd ook, want het reservoir is luchtdicht (i.v.m. aantrekken vocht). In het deksel zelf zitten luchtkanaaltjes.
Dat rubbertie onder het dekseltje is zo flex dat hij omlaag gezogen wordt door het vacuum als de remvoering slijt, via die kanaaltjes in het deksel kan dat ook.
Check je nivo eens, in dat reservoirtje.. :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ja, erg ver komen we zo niet,
je hebt wel een hoop zaken aangepakt maar zover ik kan in schatten hebben een aantal zaken niet veel van doen met de remmen.
Verbeter me als ik het verkeerd zien ?
Je hebt pulserende remwerking (bij het remmen dus) en je voelt niets in de remhendel.
Daarbij heb je vast gesteld dat zowel de linker remklauw als de rechter remklauw dit gedrag vertonen bij het remmen.
De remschijven zijn recht en overal even dik
de bevestiging nokken van de wielnaaf staan in lijn
de remklauwen hebben geen vast zittende delen zoals glijpinnen en brackets
De wiel as is recht
de bracket tussen de voorvorkpoten alsmede de voorvork zelf is ook recht
De remleidingen zijn vernieuwd.
heb je er met rob aan gesleuteld of enkel de mogelijkheden besproken
mvg ad
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.