Er staat nu een mooie AT op marktplaats met een nette vraagprijs.:
https://link.marktplaats.nl/m1359558382
Je moet (net als ik) even geduld hebben, er komt vanzelf een mooi exemplaar met een eerlijke vraagprijs voorbij.
Succes.
Groetjes Ben
Ach, beetje roest... Iedereen weet dat het kuipframe als eerste een beetje gaat roesten. Waar praten wij over, als je die fiets voor 3mille hebt? (Check uitgaande as !!!!!, Is veel belangrijker). Alternatief is 4 tot 5 mille voor een topexemplaar. (Ff iets bijlappen en je hebt een gloednieuwe Honda X series... ).
Die van Swinkels heeft veel (bijna teveel?) gereden en lijkt overgespoten. Daarop afdingen.
Realiseer je dat V-twins wel wat olie verbruiken. Die van mij uit 1996, gekocht met 30dkm, nu 65dkm verbruikt ca 1:3000.
Dus de helft van de km-s zelf netjes warmgereden en nooit door mij afgeragd.
Succes en hou ons op de hoogte !
Als je het niet erg vind heel de tijd als je rijd tegen roest op je stuur en je kuipframe aan te kijken zegt dat mijns inzien iets over de persoon en hoe je met onderhoud om gaat, ik zou die motor waarschijnlijk niet kopen, in ieder geval niet voor 3000 euro.
Met museumstukken (lees goed onderhouden motoren) kun je ook veel rijden
Olieverbruik hoort blijkbaar bij een Twin?
Flauwekul praat
ehmm... hoeveel en welke motoren heb je tot nu toe uitgeprobeerd?
Als je na een week als classic-Twin liefhebber nu gaat twijfelen over een Varadero...