Ik heb bij Berry (Desert Motors) een Africa Twin gekocht. Is voor mij te zwaar om retour naar Mongolië te rijden.
Is te koop voor wat ik ervoor betaald heb, als je er ècht mee gaat rijden.
Ik heb 2 africa twins te koop
1 in de milka kleuren en 1 in een linited edition 2003 model (
1 in abusulute mind staat geheel opnieuw opgebouwd (uitgezonderd het motorblok)
kijkers hebben de voorkeur
Km stand is absoluut geen probleem, blokken draaien bij normaal onderhoud met gemak 200.000km
Let op's zijn:
- uitgaande as, spiebanen (voortandwiel)
- stekker aansluitingen van: dynamo-spanningsregelaar en spanningsregelaar naar boordnet
- spanningsregelaar
- bij deze km ff checken of de remschijven vervangen zijn en of de wiellager nog oké zijn alsmede het balhoofdlager. Dit is allemaal regulier onderhoud overigens.
FF checken of deze motor geen schade heeft gehad. Patroon op de kuip loopt ook door op de zijkanten van de kuip en die lijken nu egaal zwart te zijn.
Succes, mooie kleurstelling trouwens.
volgens mij zijn de originele stickers niet meer te krijgen als ik bij CMS kijk. en als die ze niet meer heeft wordt het lastig. Ik heb voor een RD04 wel eens een aftermarket stickerset gekocht op ebay voor 8 tientjes, als je daar een paar keer met een natte doek overheen ging kwam de verf eraf.
Wat er op je kenteken staat is de eerste tenaamstelling, niet het feitelijke bouwjaar in de fabriek.
Elk jaar wijzigde Honda de kleuren- en stickercombinatie.
Onder het zadel, bovenop het spatbord, zit een rechthoekig wit stickertje. Het begint met XRV750 (jouw type motorfiets) en daarna een letter (P of R of Q enz.). Die letter refereert naar het feitelijk bouwjaar.
Daaronder staan nog wat codes, dit is het kleurenrecept van jouw specifieke motorfiets.
Naar mijn weten staat alleen de brandstoftank in de blanke lak ter bescherming voor benzine.
Klopt en een bedrijf in Zwitserland maakt nieuwe stickers van goede kwaliteit. Drakie of Dragon op dit forum heeft daar toen ook wel eens wat stickers besteld.
Heb alleen zo 1,2,3 de naam niet paraat van dat bedrijf.