Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zet de link er dan ook bij.Hallo,
Heb om dit topic niet verder te vervuilen een nieuw topic geoppend in de praathoek.
Reacties op vragen van Bezoekers / leden.
En daar mijn reactie geplaatst op niet ter zaken doende opmerkingen in dit topic.
Groet,
Herman
Ik ken nl het probleem dat je vaak een tracklog download ipv een route incl meerdere punten op 1 plek (rookpauze?) of die foute afslag die de lieve deler heeft gemaakt. Een paar uur opschonen en dan pas kun je er wat mee
Bijna op alle vragen over tracks enz. wordt direct verwezen naar de Hermanizer terwijl juist een Garmin bezitter zoveel meer mogelijkheden heeft.
Dank ik zal de programma's maar weer eens openen had babel al eens gechecked om routes te mergen maar dat liep niet goed. Vandaar maar op de uninstall nominatie gezet. Blijft wel dat die fietskaarten ideaal zijn. Ik gebruikte itn converter omdat google maps uitgebreider zijn dan de standaard garmin maar nu doen routes het zoals gereden door de vrijgevige offroaders.Goofys,
De echte GPS sleutelaar weet GPSbabel en WinGDB goed te gebruiken.. en daarna ga je verder in Mapsource/Basecamp.
Dan kost opschonen van wat voor tracklog je hoogstens een kwartiertje.
Hermanizer maakt dat opruimen van een tracklog wel enorm makkelijk; scheelt je 4 GBSbabel commandos intypen.
Groetjes van Donnie,
Ik heb geprobeert de track na te lopen met de route-knop in mapsource, maar de paden die niet op de kaart van mapsource staan pakt ie niet, er wordt dan een omweg berekend naar het volgende punt ipv het volgen van de track.