Hulp bij koppeling voor ledenrechten.

Voor synchronisatie van de ledenrechten tussen de ledenadministratie en de website heb ik iemand nodig die mij kan helpen met deze koppeling.
Op dit moment worden de ledenrechten handmatig toegekend als leden het formulier op de website invullen.

[Kickstarter] Navigatie project Beeline

16 okt 2020 18:00 #21 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic [Kickstarter] Navigatie project Beeline
Leuk verslag, zeer interessant, dank voor het delen !

Doe vooral nog meer verslag als je weer meer ervaring opdoet.

Ik heb een Honda XL600V Transalp, twee Honda NX250 Dominators, een Beta Rev3 270 en een Honda Pan European ST1100 ABS-TCS.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2020 06:46 #22 door jaspersFZR
Beantwoord door jaspersFZR in topic [Kickstarter] Navigatie project Beeline
Dat ga ik zeker doen. Ik denk dat echt uitgebreid testen op de motor pas het voorjaar wordt, ik blijf toch een beetje een mooi weer rijder :P

Maar straks neem ik hem in de auto gewoon lekker mee, ik moet naar de andere kant van het land. Dus kan ik effe wat kilometers ermee maken

de transalp wordt steeds mooier

18 okt 2020 09:40 #23 door jaspersFZR
Beantwoord door jaspersFZR in topic [Kickstarter] Navigatie project Beeline
Gister even ongeveer 300km snelweg gereden. Ik ben nog steeds blij! :D

Accu van de telefoon verbruikt ongeveer 5% per uur. Dus ongeveer een halve telefoonaccu voor een dag toeren.

De navigatie aanwijzingen zijn gewoon prima. Ik heb wel een van de nadelige eigenschappen al helder.

Wij hebben hier in nuenen (europalaan) een soort ovale rotonden die geen rotonde zijn. Als ik vanuit de wijk kom, en eigenlijk 3kwart moet. Dan geeft de beeline aan opeenvolgend. Rechtsaf met volgende aanwijzing zichtbaar rechtdoor --> daarna krijg je meteen de melding, linksaf (schuin naar achter). maar dan ben je er al voorbij...

Strikt genomen klopt deze aanwijzing 100% echter is het stukje rechtdoor slechts 10meter ofzo. Bij een normaal navigatie systeem heb je meteen op de kaart gezien hoe het zit. Die aanwijzing heb je nu niet. met als risico dat je dus rechtsaf slaat omdat je weet dat de volgende aanwijzing rechtdoor is. dat dat maar 10m is krijg je te kort vooraf door. Dus je gaat rechts, draait het gas open en ziet dan op de beeline dat ie de route kwijt is.

Nu zijn we in nederland natuurlijk de koning in gekke rotondes verzinnen. Maar ik kan me voorstellen dat in meer situaties eigenlijk 1 aanwijzing vooruit kijken te weinig is. Dus ik zal wel wat vaker verkeerd gaan rijden. Boeit mij niet zo veel, ik kan me wel voorstellen dat veel mensen om deze reden het beeline systeem niet kunnen waarderen.

de transalp wordt steeds mooier

Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden