zo heb ik de beeline op mijn dashboard gezet. Gewoon met de standaard beeline beugel. die zit met dubbelzijdig tape vast. En gek genoeg heb ik hier nog vetrouwen in ook. Was al helemaal aan het bedenken om een mooie bracket te 3d printen. Toen wilde ik gewoon gaan rijden, ik denk ik plak hem gewoon
Wel een noodtouwtje erdoorheen gedaan, voor het geval mijn vertrouwen toch niet terecht is
Nu al 2 keer even een noodzakelijk ritje gehad. Waarvan ik van de nood een deugd heb gemaakt. In enkele minuten maak je met de app een leuke route, die app werkt toch gemakkelijker als ik eerder dacht! Gewoon wat punten aanklikken waar je langs wilt rijden, en hoppa je hebt een route.
Het rijden gaat soepeltjes. Ik vind het vooral fijn dat het geen dwingende navi is. Hij geeft je gewoon een richting, die kan je volgen. Doe je dat niet, dan maakt ie gewoon een nieuwe richting. Zonder gezeur. En hij blijft je niet oeverloos terugsturen naar de route die je hem had opgedragen.
Ik ben er wel achter dat je hem niet op zijn kop moet monteren. Ding was helemaal raar aan het doen vanochtend. Hij stuurde me steeds precies de andere kant op, ik snapte er werkelijk niks meer van. Toen wist ik 100% zeker dat ik naar links moest, stuurt ie me naar rechts. Toen begreep ik het, ik kijk eens goed, zie het gele knopje beneden zitten (en die wijst de rijrichting aan) kortom, hij dacht dat ik de hele tijd achteruit aan het rijden was
Beetje dom....
soms mis je wel echt cruciale info, ik had een doorgaande weg die de bocht om ging, met zo'n klein weggetje wat dan nog rechtdoorging. Ik moest rechtdoor, wat mij betreft is dat de doorgaande weg volgen. Toch bleek ik het niet doorgaande weggetje rechtdoor te moeten hebben... Soms gebeuren dat soort dingen, normaal zou je op de routekaart zien wat je moet doen. Nu rijd je gewoon verkeerd, en moet je even later even omkeren, of gewoon een nieuwe route vervolgen. No problem, en ik vergeef het mijn beelinetje.
Toch is het me wel duidelijk dat dit echt een navi is voor de lol, niet als je persee ergens om zo en zo laat moet zijn. Dan is hij gewoon niet duidelijk genoeg. Nu rijd ik gewoonlijk motor voor de lol, en niet om stipt op tijd te zijn. Dus het boeit me echt niet
oja en ook leuk om te vermelden, heb inmiddels al een km of 500 gereden verspreid over een paar weken, en nog niet een keer de beeline opgeladen en de accu is nog 69%