Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hallo JanNou heb ik wel gemerkt dat die pomp een beetje warm wordt onderweg. Het is natuurlijk nog steeds sterreveskouwejattenweer en dan voelt alles warm aan, maar toch...
Is dat normaal dat je benzinepomp warm aanvoelt?
En niet specifiek aan de elektronicakant trouwens, gewoon het hele huis is enigszins warm.
Jan
Beste olaf,
Tijdje terug meegedaan met de actie via de Oostenrijkse pompbouwer, ging ook via jou geloof ik.
Ik heb een prima gereviseerde pomp teruggekregen, nog geen km mee gereden, is immers reservepomp.
Dit was een pomp voor een AT, en ik ik heb inmiddels een varadero.
Nou is mijn vraag of ik de gereviseerde AT pomp kan omruilen voor een varaderopomp?
Ik weet eigenlijk helemaal niet of er verschillen in zitten......
Gr Rogier
Geen verschil(tot nu toe ondekt) , behalve de bedrading is van een andere lengte en het Honda nr is anders , je kunt de bedrading verlengen , maar wel even netjes met een krimpkous , en geen s69 of zo iets gebruiken anders gaat de boel corroderen .
Grt Olaf
heb een testje gedaan(proefopstellng niet aan de motor) , even de lichtsluis en daarna de contactpunten pomp een 20min vol-uit laten pompen , beide worden warm .
Ook heb ik even bij mijn eigen Twin even de gevoeld ook een beetje warm .
Ook nog even Gerben de maker van het geheel contact gehad .Bedankt Olaf! Niks om zorgen te maken dus, dacht ik al hoor...
grtjs,
Jan
He Olaf
Heb de door jou aangepaste pomp nu een 1000km op mijn gereviseerde twin zitten en hij functioneerd uitstekend. Motor is op de testbank geweest en loopt helemaal goed.
Ik houd je op de hoogte
;D
Henk
Tja dat was een mooie bak met die Eggie , ik het zweet op het voorhoofd wat is dit nu .heeft ie geen benzine in de Tank ??? :afgelopen zaterdag ook de keus gemaakt om de brandstofpomp om te laten bouwen bij olaf,toen we halverwege waren op de heenreis hield mijn t@ er plots mee op.paniek dus! olaf gebeld met het vermoeden dat mijn pomp de geest had gegeven.wat gemorreld aan de pomp en de benzine kraan en het blokje enigzins wat af laten koelen om het na 10 minuten nog eens te proberen en ja hoor plots weer leven in de brouwerij.kalm aan verder gereden richting olaf. daar aangekomen na een kennismakend gesprekje meteen de koe maar bij de hoorns gevat en de zaak omgebouwd.na een bakje koffie maar weer richting heitelan. duurde echter niet zo lang want na 500 meter gaf hij weer de geest,al steppende maar weer terug naar olaf.alles weer gecheckt en voor de zekerheid de brandstof slangen doorgeblazen en, en, en, en wat bleek geen brandstof meer in de tank.had de tripmaster op trip 2 staan terwijl de werkelijk afgelegde onder trip 1 stonden...kortom een zeer leerzame middag gehad daar in de polder..moet je een keer gebeuren denk ik dan maar.olaf nog bedankt voor de extra moeite en graag tot ziens.
pomp loopt heel best overigens!! gegroet eggie.....