- Berichten: 3276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
verhaal staat in de test van de nieuwe motoplus, nr8. bij de rijtest van de ktm 1190
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
om nu te gaan roepen dat de band kut is vind ik dan wel erg kort door de bocht.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
(ahum) als nieuwbakken ervaringsdeskundige* kan ik iig. melden dat ze in de praktijk errug goede grip hebben op verharde ondergrond
*proefrit gemaakt zaterdag en hem aan de tand gevoeld... :-X
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
alle grootte banden fabrikanten verbieden uitdrukkelijk het gebruik van de band dmv een dyno testbank
en wijzen ten gevolgen hiervan ook iedere claim af.
net zoals iedere klant die zijn motorfiets aanbied voor een dyno run dit ook geheel op eigen risico doet .
om nu te gaan roepen dat de band kut is vind ik dan wel erg kort door de bocht.
er is geen enkele praktijk situatie die overeenkomt met de wijze waarop een dyno run uitgevoerd wordt
zo isde rolweerstand is anders alsmede de luchtweerstand
banden gaan stuk als ze gewoonweg te heet worden en dat gebeurt enkel door slip en wrijving
in het verleden is iets dergelijks ook voorgekomen met de pilot power 2 ct en dat had grootte gevolgen al waren de omstandigheden zeer discutabel
bekijk de foto eens in Moto+.... het is ook niet zo dat er een klein stukje van de band af is. Als ik een KTM1190 zou hebben dan zou ik me nu toch echt zorgen maken over hoelang je 250 kmpu kan rijden met een conti KUT op zuid italiaans asfalt hartje zomer....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.