conti trailattack 2

24 apr 2013 08:38 #21 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic conti trailattack 2

Bernard lees eerst even de voor af gaande berichten dan weet je waarom ik het een conti KUT noem, en als je van bergingsdiensten, werkplaatsen en sleutelen houd is de KTM een wereldfiets dus geen kwaad woord hierover :-*
Maar ik wacht met veel plezier je test af. Gelukkig heb je 50 pk minder dan de 1190.

;D ;) En die topsnelheid van 250 km/h zie ik op een Varadero ook niet gebeuren... Gelukkig niet alleen 50 PK minder (die 95 paardjes van de Honda Varadero zijn ook al meer als voldoende, wanneer houdt die PK onzinrace eens op?), maar met 200 km/h is de kaas op gebied van topsnelheid ook wel aardig op...  :D

Overigens (back on topic): op de testrijderspagina van Conti staan de eerste rijders ervaringen.
www.conti.nl/reviews/motorbanden-reviews/#

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2013 10:13 #22 door arne
Beantwoord door arne in topic conti trailattack 2

;D ;) En die topsnelheid van 250 km/h zie ik op een Varadero ook niet gebeuren... Gelukkig niet alleen 50 PK minder (die 95 paardjes van de Honda Varadero zijn ook al meer als voldoende, wanneer houdt die PK onzinrace eens op?), maar met 200 km/h is de kaas op gebied van topsnelheid ook wel aardig op...  :D

Geen idee wanneer die race ophoudt, maar of het onzin is... Ik heb een hele middag met de 1190 mogen spelen en het is wel een briljante machine. Power als je het wilt en rustig waar nodig. Toegegeven, ik was die middag waarschijnlijk zeker 20 keer mijn rijbewijs kwijt geweest als er een rood-blauw gestreepte mede-weggebruiker achter me had gezeten. Maar het gevoel is wel super. En bij dagelijks gebruik spreek je die 150 pk toch niet aan. Dan ben ik ook tevreden met de 50 van mijn Alp. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.055 seconden