- Berichten: 1121
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Let op: alleen geschikt acculaders worden gebruikt, zoals de JMP 800, JMP 4000 of de overeenkomstige werkplaatsuitrusting. Zorg ervoor dat er een compatibele lader wordt gebruikt als een verkeerde lader zal de 2 jaar garantie.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zit er ook al een tijdje naar te kijken
Grootste voordeel zie ik, behalve het gewichtsverschil, tóch in de hele lage zelfontlading van deze accu's. Ze schijnen makkelijk een half jaar zonder bijladen te kunnen en dan nog voldoende power te hebben om de motor weer te starten. Bij mijn baggerbrommertje, die vaak langere tijd stil staat lijkt me dat wel handig. Laatst al wéér een gewone lood/zuur accu stuk vanwege het lange stil staan.
Ik weet het, dat is een kwestie van met enige regelmaat aan de lader hangen, maar goed, dat schiet er bij mij dus wel eens bij in :-\
Die eigenschap zou een speciale lader dus ook overbodig maken lijkt me
Ik heb gekeken naar het merk Shido. De grootste onzekerheid zit 'm voor mij nu in de vraag welk type (welke capaciteit) je nodig zou hebben voor de Alp. Als ik de site's moet geloven zit je aan een 'middenmaat' voor een 600Alp, maar via het GS forum ken ik iemand die voor een 1100GS (toch een hele dikke Twin) met de kleinste toe kan. Als ik daar naar kijk zou een Alp het ook met dat type moeten kunnen doen, maar ik hoor/lees hier ook graag gebruikerservaring
Voorlopig heb ik maar weer effe een lood/zuur accu van ong €50,- op de plank staan voor als het weer zo ver is ;D
Grtz,
René
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ben benieuwd of er inmiddels meer ervaringen zijn met de Lithium accu's.
Ik heb er sinds zaterdag eentje in mijn TA van 92.
Na het plaatsen starte de motor direct en heb ook die zaterdag een lekker stuk gereden om op te laden.
Vanochtend vroeg op de motor naar mijn werk en het was vanochtend behoorlijk koud.
Naar mijn idee zat er erg weinig power in de startaccu en dacht even dat hij het niet zou trekken....
Ik ben benieuwd of de lithium accu bij koude zijn power sneller verliest dan een "gewone" lood accu.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
