samengevat:
als je voorwiel in cadans komt (slingeren) gewoon je stuur vast blijven houden
(ik heb er ook last van maar..... alleen als de wieldruk op het voorwiel afneemt)
je merkt dit vooral als je weer afgetankt. hebt.
maar de meeste oorzaken zijn al aangekaart.
losse spaak,
wiellager/balhoofd defect
band niet goed gemonteerd
binnenband gedraaid
band die van zich zelf niet goed is.
slappe voorvering en of geen olie meer in de voorvork
etc
en als je niets van dit alles hebt zou ik me geen zorgen maken
niet lullen maar rijden
beschouw het als een zeer klein probleem dat het onderzoeken niet waard is
blijft het je wel storen dan moet je alles vernieuwen waar je over twijfelt totdat je het opgelost hebt
De laatste oplossing kan ook de aanschaf van een andere motorfiets zijn bijv bmw gs (rete strak)
en dan nog kunnen zaken als de banden keuze en bandenspanning roet in het eten gooien
ik wil maar zeggen
soms is het zoeken naar de speld in de hooiberg