- Berichten: 608
met kopervet op de schroefdraad kun je ze niet meer met het goede moment vast zetten. bougie krijg je er zonder echt wel uit hoor, en wordt ook niet voorgeschreven door honda
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Wél beetje vettigheid aan de bougie, maar hoeft niet iedere keer als ze eruit komen (zoals het mij geleerd is door het wandelend naslagwerk achter de kinkerstraat ;D ).
Als de draad in de kop een beetje vettigheid heeft is het voldoende, je wilt niet dat de bougie gaat vastvreten. Het kan wel voorkomen dat er vocht in de kop (de holte waarin de bougie zit) bij de bougie komt en niet iedereen prikt regelmatig het afwateringskanaaltje door
Kwartslag voor de vloeigrens vastzetten
Honda smeert ook maar schraal vet op bijvoorbeeld de as van de swingarm dus ik vind wel best C:-)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
En Marien... B is ook 'special design'
pd10a of Pd10b
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
maar wat is dus SD ? en waarom zou die dan 4 keer zo duur zijn
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Je was me voor adelektrisch.. ja dat moet het worden
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De bougies zijn wel gelijk , er is nog een optie voor irridium die zijn wel duurderAlle discussies en rookgordijnen ten spijt weten we nog steeds niet waarom PD10A en PD10B wordt genoemd en wat het verschil is in deze bougies die 4 keer zo duur zijn.
Schiet mij maar lek. :'(
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De bougies zijn wel gelijk , er is nog een optie voor irridium die zijn wel duurder
DPR8EA-9
D -- diameter 12mm
P -- type : projected insulator type
R -- type : Resistor
8 -- hitte aanduiding : 2 = hot, 10 = cold (is geloof ik geen 1)
E -- Draad 19 mm
A -- 'special design'
9 -- electrode afstand .036"
En Marien... B is ook 'special design'
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb ook nog een vraag hierover,
Als ik bij mlm het bouwjaar aanpas naar 1999 krijg ik de keuze pd10a of Pd10b en de bougie is ineens 16,70 per stuk
Iemand kooptips ? Wat is de afstand elektrode voor een transalp 1999 ?
En hoe vaak moeten bougiekabels vervangen worden ?
Honda XL 600 V Transalp PD10A Bj. 1997 [50 PS, 37 kw] ID-17832
Honda XL 600 V Transalp PD10B Bj. 1997 [34 PS, 25 kw] ID-17833
Honda XL 600 V Transalp PD10A Bj. 1998 [50 PS, 37 kw] ID-17834
Honda XL 600 V Transalp PD10B Bj. 1998 [34 PS, 25 kw] ID-17835
Honda XL 600 V Transalp PD10B Bj. 1999-2000 [34 PS, 25 kw] ID-31800
Honda XL 600 V Transalp PD10A Bj. 1999-2000 [50 PS, 37 kw] ID-31801
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mysterie opgelost?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.