- Berichten: 4276
Ff samenvattend hij komt wel op toeren wanneer je stilstaat en een zwengel geeft aan het gas.
Dan zou je (maar je weet maar nooit) de hoofdsproeier (...) in eerste instantie links kunnen laten liggen [maar niet uitsluiten.]
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- lek inlaatrubber (remmenreiniger erop, kleinste toerenverhoging = bingo)
- rotte bougie(s)-(kabel(s))
- losse bougie(s)
- vocht in de tank (scheutje stierepis (spiritus) erbij mikken)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik zag het Pim, maar moest eerst kijken welke types het waren. Zijn allemaal origineel Honda.Had het al op faceboek geroepen:
Er zijn bepaalde CDI's voor de Transalp, die het op de ene motor wel goed doen en op de andere niet. Of in ieder geval problemen geven.
Die 90 euro dingen die je bij Roukama kunt kopen heb ik op mijn oude motor gehad, die daar voortreffelijk op liep. Mijn tweede alpje gaf gigantisch problemen (op dezelfde type CDI).
Pim braaf alle electronische componenten van werkende motor op niet werkende motor overgebouwd (stapsgewijs, stuk voor stuk) maar mocht niet baten, bleef slecht lopen.
Uiteindelijk op een fancy-pants programmeerbare CDi overgestapt en toen liep t motortje wel mooi...
Sluit je CDI pas uit als je motor het doet ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.