- Berichten: 178
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
voorvork staat lichtjes getorst ten opzichte van het stuur
cdi en spanningsregelaar doen ook nogal moeilijk,
kleppen en carburator dienen eens afgesteld te worden,
de volledige remmerij moet vernieuwd worden,
olie filter, blok olie, koelvloeistof, vork olie staan ook in de planning
enz
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Beschrijf eens wat preciezer? De stuurklemmen zitten met rubbers in de kroonplaat gemonteerd. Als hij bijvoorbeeld van zijn pekkel valt (of jij met offroaden op je spekkel valt) kan het stuur scheef gaan staan t.o.v. de rest. Je kunt dit zien aan de stand van het stuur t.o.v. de kroonplaat. Het is simpel op te lossen door de moeren van de stuurklemmen onder de kroonplaat te lossen, stuur weer rechtdoor duwen en weer vastzetten. Met een scheef stuur zal de motor met de handjes vrij wel gewoon netjes rechtdoor blijven rijden.
Als de vorkpoten wat verdraaid zitten (na een [om]valpartij)dan wil de motor niet netjes rechtuit rijden met de handjes vrij. Dat kun je meestal corrigeren door de onderste kroonplaat klemmoeren lossen, de beugel onder het voorspatbord lossen en de voor-as klemmoeren lossen. Paar keer diep inveren zorgt meestal dat ze weer hun bedoelde plek opzoeken.
Klinkt als algemeen (achterstallig) onderhoud. Prima wat aan te doen. Naast kennis en advies, ook veel gebruikte onderdelen ook te vinden via het forum.
Leuk juist, je motorfiets JOUW motorfiets maken
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- er is slechts 1 vacuüm leiding naar mijn benzine pomp aangesloten,
in de voorste cilinder, is een bout gedraaid in plaats van de nippel om de leiding aan te sluiten.
iemand enig idee waarom men dit zou gedaan hebben en is het aangeraden dit eventueel aan te passen?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
meet bij 15000 toeren 13,2 volt en belast met pinkers of lichten slechts 12,7 (batterij is 4 maand oud),
bij hogere toeren gaat de spanning enkel omhoog als hij niet belast is met de lichten.
na ong 20km heeft de spanningsregelaar zo warm, dat je hem niet meer kan vasthouden.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
meet bij 15000 toeren 13,2 volt
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Per ongelijk kerosine getankt :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.