- Berichten: 5
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zoals al eerder opgemerkt is: de voorvork door de kroonplaat laten steken is een eenvoudige manier om wat zithoogte te winnen, niet meer dan 20 mm doorlaten steken. Anders zou je bij een noodstop je voorspatbord kunnen raken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hans Schaap schreef : Het voordeel van dit soort verlagingsets is dat de totale geometrie van de motor gehandhaafd blijft.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.