Oops edit: de slang met de knik is de middelste slang. Doordat ie eerts naar rechts afboog dacht ik dat het de rechter slang was.
Vandaag maar even tank eraf om een vers luchtfiltertje te plaatsen (K&N). het oude filtertje zag eruit alsof het al wat kilometers erop had zitten......ahum.....
Dus, verse iridiumkes erin en K&N....loopt al weer wat beter.
Klote klus om bij deze de tank eraf te halen. Als je hem bij het afhalen iets te veel kantelt dan loopt er benzine uit het meest linker pijpke...oh joy....en dat ruikt zo lekker.....
Maar goed, ook even bagage rek gemonteerd maar deze is denk ik voor een later model omdat ie achter niet helemaal mooi uitkomt, verdorie, de twee inwaartse armen die onder de bagage drager komen staan iets hoog zodat de bagage drager aan de voorkant iets hoog staat. maar ach, het past en de koffers passen ook.....ik had geen moed meer om alles er weer af te halen....
Wel goed dat de boel open lag want ik zag dat de boutjes die het plaatje om de koppelings hevel allemaal loszaten. zal bij de laatse tandwiel wissel wel niet vast gezet zijn. Ik alles vast gedraaid, hoorde nog een klopje maar niet opgelet; was die hevel verschoten, koppelen? Ho maar.....alles weer open en hevel goed terug gezet. maar tpch raar om weg te willen rijden. koppeling op te laten komen en er pakt niets!!! even gevoel van onbalans....
sleutelen blijft leuk, zelfs als je er de ballen verstand van hebt
Marc