Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Laatste stoere Dero, was de eerste Dero. Daarna eigenlijk steeds meer aan het bewijzen dat hij aan verversing toe is. Begrijp me niet verkeerd, rijden als de brandweer en enorm veel plezier.
Toch blijf ik bang dat Honda niets nieuws gaat brengen en ik uiteindelijk overstap naar een ander merk. Met pijn in het hart uiteraard.
cx650 turbo blok?
Het lijkt me bovendien sterk dat Honda voor een V4 zou gaan kiezen. Wil men (en dat wil Honda) in de toekomst de concurrentie aan kunnen (blijven) gaan met b.v. de KTM LC8 en de GS1200, zal men eerder moeten 'downsizen'.
Maar ook die staan gepland voor Intermot 2010.
Laatste stoere Dero, was de eerste Dero. Daarna eigenlijk steeds meer aan het bewijzen dat hij aan verversing toe is. Begrijp me niet verkeerd, rijden als de brandweer en enorm veel plezier.
Toch blijf ik bang dat Honda niets nieuws gaat brengen en ik uiteindelijk overstap naar een ander merk. Met pijn in het hart uiteraard.
De geruchtenmolen begint nu toch echt op gang te komen:
forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?f=4&t=22759
Veel BMW-GS rijders verheugen zich er al op om eindelijk weer op een storingsvrije Honda met cardan te kunnen rijden.
De geruchtenmolen begint nu toch echt op gang te komen:
forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?f=4&t=22759
Veel BMW-GS rijders verheugen zich er al op om eindelijk weer op een storingsvrije Honda met cardan te kunnen rijden.
;D Best leuk om eens te lezen, zo tussen de regels door zijn er toch stiekem best een paar die de stap naar een (betrouwbare) Honda willen maken.
Te stoppen met ("echt") motorrijden... ???Je zou haast d'r over nadenken om........
Deze site ben ik nog tegen gekomen www.motodesign.org/honda-v4-varadero-2011/
Gr.
Helaas (weer of nog steeds) - heel - oud nieuws.
Laatste nieuws... Ook vanwege onze 'wens' voor een nieuwe Africa Twin àla F800GS, Tenerè 660, etc... Die gaat er niet komen. Tenminste, niet van Honda.
Volgens 'inside informatie' gaat Honda géén modellen meer uitbrengen die op één of andere wijze een parralel kunnen trekken naar wat de 'insider' 'milieu-onvriendelijke' activiteiten noemt. Dat is volgens 'insider' ook de reden dat Honda niet meer officieel als fabrieksteam aan rallyraids als de Dakar deel neemt.
Volgens 'insider' zou b.v. een deelname aan de Dakar er toe leiden dat Honda 5.000 'units' minder gaat verkomen (thuismarkt, de units zijn auto's - wie kan het nog volgen?) en deze nieuwe strategie is mede de reden dat Honda zich uit de F1 heeft terug getrokken... (naast uiteraard budgetaire redenen).
Ik wordt er kort gezegd niet vrolijker van. En het verhaal van 'insider' klonk mij in ieder geval héél verklaarbaar in de oren... :-\
Honda... Alstublieft... Bewijs dat 'insider' er naast zit en kom met een nieuwe Africa Twin 800cc... En vergeet een oversized, overweight en overpriced 'allroad' op die V4 basis maar moderniseer gewoon die betrouwbare Vtwin uit de Dero.