Olie verbruik Honda Varadero

06 okt 2014 19:53 #41 door Erik
Beantwoord door Erik in topic Olie verbruik Honda Varadero
Ik zal maar niet zeggen wat er aan een 1150GS in 109000km vervangen is en wat er aan een Africa Twin (die niet van mij is  8)) in 91000km vervangen is..  Puntje bouw/materiaal kwaliteit zullen we maar zeggen ;)


Als die GS eruit gaat komt er misschien wel weer een Honda maar geen clubmotor of die nieuwe AT moet wel een geweldig juweeltje worden (waar ik niet vanuit ga als ik zie wat er de laatste jaren uit de Hondafabriek rolt  :( )

Triumph maakt wat dat betreft nog de meeste kans om de GS op te volgen maar voorlopig niet  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 22:45 #42 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Olie verbruik Honda Varadero
jah duhhh en dan staat die 1150 in een verwarmde garage en die AT staat twee jaar buiten zonder dat iemand er eens lief tegen doet...

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2014 01:32 #43 door Erik
Beantwoord door Erik in topic Olie verbruik Honda Varadero
Heeft ie nog geluk mee gehad, het was me te ver duwen naar het einde van de straat (en dan weet jij wel waar ik bedoel ;) )
Je moet het zo zien, als een GS buiten staat bouwt ie een oxidelaag op ter bescherming, als een AT buiten staat bouwt ie een oxideberg op ter desintegratie  ::)

Nouja, ben er wel (weer..) erg lief voor geweest, en weer een bak met geld in gestopt, denk dat er weinig AT's van die leeftijd zo netjes bijstaan.  Advertentie volgt, special price  >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2017 23:29 #44 door pjotter
Beantwoord door pjotter in topic Olie verbruik Honda Varadero
Wederom de topic gelezen, dit is een mooie discussie geworden.
Olie of geen olie. Ik was met dit advieser geholpen.
Honda of toch bmw, al met al rij ik nog steeds op dezelfde dero.
Zonder olie bij te vullen :-) (Thanks all)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden