Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
woon/werk 1:18/19 toeren 1:20 tot 1:21,5 (onder normale tot rustige rijstijl)
Powercommander/ KN filter / Absorptie uitlaten (EU gekeurd))
(De rechterhand is bepalend)
Dan ga ik me toch wat zorgen maken, op de lange afstand wil ik wel eens een tank 1 op 15 rijden, maar korte afstandjes is het meestal 1 op 13
woon/werk 1:18/19 toeren 1:20 tot 1:21,5 (onder normale tot rustige rijstijl)
Powercommander/ KN filter / Absorptie uitlaten (EU gekeurd))
(De rechterhand is bepalend)
Het is zeker jammer, voor zo'n fantastische fiets. CAS, ik lees dat jouw fiets zelfs met de PC nog wel eens afslaat. Dan is dat voor mij rede om deze investering niet te maken. Tot nu toe gebeurde het alleen als de motor koud is, bij drie blokjes op de temperatuurmeter + 4 à 5 km gaat de choke terug en dan gaat het goed. Als ik het zo kan oplossen dan moet het maar. Ik laat de dealer toch maar even zijn gang gaan, wie weet? Ben ook niet helemaal tevreden over de aandrijving, slaan van ketting en zo nu en dan een " klap, tik " onder de tank, voelbaar in het stuur.
Richtingaanwijzer die pas na een sec of 2, 3 aangaat (niet handig bij inhaalmanoeuvre). Het is gelukkig allemaal garantie, dat is erg fijn. Ben benieuwd?
Toch nog even een andere vraag. Kan je ongestraft benzine met hogere octaangehalte tanken? Nu tank ik euro 95. Ik heb gehoord dat het beter is, maar kan het zomaar, of moet ik dan andere technische zaken aanpassen?
Octaan 98 is altijd beter voor een motor het reinigt de motor zelfs.Het is zeker jammer, voor zo'n fantastische fiets. CAS, ik lees dat jouw fiets zelfs met de PC nog wel eens afslaat. Dan is dat voor mij rede om deze investering niet te maken. Tot nu toe gebeurde het alleen als de motor koud is, bij drie blokjes op de temperatuurmeter + 4 à 5 km gaat de choke terug en dan gaat het goed. Als ik het zo kan oplossen dan moet het maar. Ik laat de dealer toch maar even zijn gang gaan, wie weet? Ben ook niet helemaal tevreden over de aandrijving, slaan van ketting en zo nu en dan een " klap, tik " onder de tank, voelbaar in het stuur.
Richtingaanwijzer die pas na een sec of 2, 3 aangaat (niet handig bij inhaalmanoeuvre). Het is gelukkig allemaal garantie, dat is erg fijn. Ben benieuwd?
Toch nog even een andere vraag. Kan je ongestraft benzine met hogere octaangehalte tanken? Nu tank ik euro 95. Ik heb gehoord dat het beter is, maar kan het zomaar, of moet ik dan andere technische zaken aanpassen?
Ik denk niet dat hij er een powercommander tussen zet, zo wel, ga ik daar nooit meer weg??.
powercommander e.d. op moet zetten voor 1100 euries.
Octaan 98 is altijd beter voor een motor het reinigt de motor zelfs.
Als je motor slecht loopt moet je vragen of ze de motor willen "flussen" dat is
spul dat ze bij de motor olie gooien en dan de motor 20 min stationair laten
draaien daarna olie aftappen en nieuwe olie erin. Op deze wijze word het
blok van binnen helemaal gereinigd.
Ha, dat zeg je elke keer Bernard, maar ik heb het nog nooit ergens op internet kunnen vinden, wel bij Mulders bij jou om de hoek....Fuelguard II van Kent Europe (héél eenvoudig via internet te bestellen)