Welke Sportuitlaat

13 apr 2016 19:12 #41 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Welke Sportuitlaat

Dus ik geloof dit.

Ik niet! Is geen frisse jongen.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2016 20:20 #42 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Welke Sportuitlaat
wel humor die mannen van Delkevic,op hun site een paar beschrijvingen van de sound van hun uitlaten, it will make your mother cry,  en  your neighbors will not longer be your friends.  ;D veel plezier met je uitlaten

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

14 apr 2016 20:34 #43 door Gregory
Beantwoord door Gregory in topic Welke Sportuitlaat
Bedankt.

Nu ja, of Bolski nu betrouwbaar is of niet, ik heb redelijk wat goeie recensies gelezen en heb nergens negatieve ervaringen gevonden met Delkevic uitlaten. in tegendeel. Blijkbaar is Delkevic zelf zeer correct en eerlijk in hun garantievoorwaarden.

Ach, we zullen wel zien als ze er op staan.
Mijn vorige uitlaat was van Arrow op m'n VFR800, en hier was ik niet tevreden over (sound en uitslaan van de inox). De uitlaat daarvoor was een carbon van Bos en heb ik 2x opgeblazen met een CBR 1000. Ok ze hebben ze telkens geruid maar kom.

Grtz Greg

14 apr 2016 20:53 #44 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Welke Sportuitlaat
Of Bolski wel of niet betrouwbaar is laat ik maar in het midden maar hier in het kort mijn verhaal.
Enige jaren geleden heb ik Leovince uitlaten voor de Varadero bestelt bij Bolski en ik kreeg dezelfde dag nog een mail terug dat deze uitlaten niet meer voor de Varadero in productie zijn maar hij kon mij wel voor een mooie prijs MIVV uitlaten aanbieden. Heb ik gedaan en dat waren overigens prima uitlaten.
Vorig jaar heb ik Scorpion uitlaten voor de Varadero bestelt bij Bolski en ik kreeg dezelfde dag een mail terug dat deze uitlaten voor de Varadero niet meer in productie zijn maar dat hij mij wel voor een mooie prijs MIVV uitlaten kon aanbieden.
Nu gaan er bij mij de laatste tijd steeds meer lampjes uit maar die gingen toen allemaal weer heel kort branden, ik had, zeg maar, een kort helder ogenblik zo van.....................hier klopt iets niet.
Een mail gestuurd naar de fabrikant van Scorpion met de vraag of ze nog uitlaten maakten voor de Varadero. Ik kreeg zeer snel een mail terug...............ja hoor, hoeveel wilt u er hebben?
Blijkt dat Bolski geen officieel dealer meer is van Scorpion, hoe dan ook, ik vind het niet fris en ben benieuwd hoe het jou vergaat.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

15 apr 2016 14:34 #45 door Gregory
Beantwoord door Gregory in topic Welke Sportuitlaat
Hey

Ok ik snap je verhaal.  :)

Voor mij maakt het zoveel niet uit. Ik ben van België en zal dus 9/10 niet persoonlijk bij Bolski aan de deur gaan kloppen.
Voor mij maakt het nu wel het verschil:
1) ik heb ze goedkoper bij Bolski dan via ebay of via Delkevic zelf.
2) ik moet niet naar Polen indien er zich echt een probleem zou voordoen. Nl is nu niet zo ver van België, Polen is toch al wat verder.

Grtz Greg

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.057 seconden