- Berichten: 4276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vooral dat laatste nekt me nog. ;DVolgens mij is de motor waar je op zit de beste. Mind-set en indd een beetje kunde doet de rest ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Volgens mij is de motor waar je op zit de beste.
Vooral dat laatste nekt me nog. ;D
Met de TTR heb je daarmee de enig juiste beslissing genomen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Daar heb je wel gelijk in. Daarom zat ik in eerste instantie ook naar een XR/XL/XT te kijken, om zo een lichtere motor te hebben om te leren naast de weg te rijden. Maar voor ik op een plek ben waar ik fatsoenlijk naast de weg kan rijden, zal ik toch aardig wat asfalt moeten verslinden. Dat liet me twijfelen over het plan om een single te kopen. Ik weet het, het zijn vast verkeerde overwegingen, maar toch. Ik liet me weerhouden door de gedachte niet eenvoudig een stuk snelweg mee te pakken, want dan moest ik tenminste een 600 kopen en dan nog lag de top nèt boven de legale limiet. Daar werd ik wat zenuwachtig over. En dan het getril... Dan is een alp veel comfortabeler. En toen kwam mijn 87er voorbij voor een prijs die lager was dan de meeste XR/XL/XT's die ik gezien heb. Keus gemaakt.Want je moet eerst leren rijden. Je leercurve is het meest effectief op een doelgerichte motor. Daarna maakt het veel minder uit op welke motor je dat precies wát doet. Geloof me, net als jullie heb ik het ook verkeerd-om gedaan. Je haalt je rijbewijs op asfalt, niet tussen de bomen.
Beiden staan op mijn droom-lijstje.Anyways, ik kijk desondanks met een half oog naar The Road of Bones
[Saharaduintjes rijden kan Brommie inmiddels wel]
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Als je wil stabiliseren moet je juist de voetrem gebruiken. Voorrem is rem, achterrem is stabilisator.
...
Yep, en remmen doet de CT zeer goed.Heeft de CT ook niet een gecombineerd remsysteem zoals de varadero? Dus als je op de achter rem trapt remt de middelste zuiger van de linker voor rem ook mee.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.