hij heeft wat aan/uit, maar daar heb ik alleen in 1 last van, en dan helpt voetje op achterem. combisysteem stoort dan niet.
Tis een gs achtige, geen allroad. Heb een ktm 690 als allroad. dan vind je een transalp ook geen allroad meer
Ik heb de crosstourer gekocht omdat ik 1,5 jr geleden een ongeluk heb gehad en daardoor een comfortabele motor moet rijden om eea weer op te bouwen. Het is geen droommotor van me, ben meer van type ktm 1090/790, tenere 700, f800gs e.d
Maar ik moet zeggen, het is echt wat ie beloofd. Een hele comfortabele reismachine die ook op slecht wegdek leuk rijdt. En ook op mijn 1100 en 1150gs reed is de steuntjes aan de grond dus dat zal hier tzt ook wel weer mee lukken.
vermogen is bonus, maar niet nodig. Op snelweg loopt ie wel heel makkelijk hard, en heel blijven doet het goed. het is zwaaaar overgeconstrueerd. Het is geen ruig, vuil inkomend vermogen. Er is gewoon altijd genoeg. Je merkt pas dat ie hard gaat als je op de teller kijkt. en zwaar is ie, op lage snelheid, maar daar heb je bij normaal gebruik geen last van
ach en mooi, dat zijn de meeste allroads niet, deze is uit bepaalde hoeken best gelukt als je er naast staat. erg fotogeniek is ie niet. Naast een gs is het een sportief fietsje, naast een sportfiets is het een gorilla. ik heb een zilveren en dat helpt niet, de zwarte zijn wel serieus mooi vind ik.
Ach past ie bij zijn baasje, ook al wat grijs en niet echt mooi.