- Berichten: 70
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
caroden schreef : Maar sinds de motor terug is van de dealer ivm een probleempje aan de HISS
(de ECU was de boosdoener van het probleem met HISS en het is onder garantie opgelost. De ECU is eruit gehaald en opgestuurd naar een specialist en daarna weer teruggeplaatst. geen idee of hiervoor de hele kuip eraf geweest is en daarom ook de koppelingskabel losgeweekt is?)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
caroden schreef :
Goede tip! Lid worden is sowieso een goed idee...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : Ik weet niet wat je voor probleem je had met HISS maar de oplossing die je hier beschrijft is best vreemd. Een probleem met HISS is ook meestal een probleem met HISS . HISS is niks meer dan een verbinding tussen je sleutel en je ECU, een probleem met HISS zit hem vrijwel altijd in de bedrading van de HISS, bij sommige Varadero's is het kabeltje wat slordig gelegd in de fabriek en bij links om sturen komt het dan net te strak en gaat kapot. vervangen van de HISS antenne is de oplossing. Kapotte ECU bij een Varadero heb ik nog nooit van gehoord. En als er inderdaad iets aan je ECU is veranderd , misschien dan ook aan je sleutel, want deze moeten met elkaar matchen. Ik zou in ieder geval eens even testen of je motor ook nog start met je reserve sleutel. Koppelings kabel hoeft niet los om ECU te demonteren.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : klokje en tellers op nul en geen hvv dan heb je te weinig stroom, accu kapot? is het wel de juiste accu? in een injectie Varadero wordt nog wel eens carb versie accu gezet, 14Ah ipv 18 Ah. Dynamo en spanningsregelaar gaat ook wel eens stuk. Hoeveel km heeft je motor en hoe oud is je accu?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
robgoesdakar schreef : Recent een 'vreemde' storing gehad bij een klant met storing in zijn temp meter (TA700).
(De al langer lid zijnde leden hebben het verhaal recent in de transalper kunnen lezen)
Hij had ook af en toe een vreemd probleem met uitvallen van verschillende onderdelen maar die ook weer spontaan gewoon weer werkten...
Bleek uiteindelijk de massa aansluiting op het frame los te zitten !!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.