Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
xrvtuur schreef : De Alp 750 trekt zeker veel sneller op dan de 650, ik denk dat de 750 niet veel onder doet voor de CRF1000. Alleen moet je het blok wat hoger in toeren houden. En dat is juist wat een 650 zo'n lekker motortje maakt, het trekt onderin zo lekker, ik rij nogal eens offroad met de 650 en dat gaat heel leuk, ik heb dat met de 750 helaas niet kunnen proberen maar het motorkarakter zoals ik dat gister ervaarde doet me twijfelen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Garfield schreef : Ik ben eind jaren '80 gaan motorrijden, mijn eerste paar motoren waren van de jaren '70. Met frames die alle kanten op flexten, remmen waarbij je je remweg moest plannen, banden die niet zoveel grip hadden, enzovoorts, enzovoorts. Sindsdien heb ik altijd vrij conventionele motoren gereden, mijn huidige KTM van bouwjaar 2010 is het modernste wat ik ooit heb gereden.
Dus ook geen ervaring met rijmodi en andere moderne snufjes etc.
Waar ik nu oprecht benieuwd naar ben als ik straks op (bijv.) die nieuwe TA ga stappen: ga ik er zoveel meer plezier aan beleven ?
Ik stel hier niet het nut van bijv. ABS ter discussie.
Maar wat ik me wel afvraag: als je nou, zoals ik, van jongs af aan hebt geleerd om het gas netjes te doseren, niet te hard in je remmen te knijpen als het wat gladder is enzovoorts, ga je dan echt nut en plezier beleven van een motor die rijmodi heeft ?
Dit zal voor iedereen wel anders zijn.
Voor mij is het een vraag die al weken door mijn hoofd maalt.
(Aangezien ik wellicht mijn KTM ga vervangen omdat het blok is vastgelopen kijk ik nu naar allerlei opties, inclusief voor het eerst in mijn leven een gloednieuwe motor kopen).
Ik wil het topic niet kapen, maar ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen op dit gebied. De nieuwe TA is de eerste TA met rijmodi en andere snufjes. Binnen de TCN zijn veel mensen van vergelijkbare 'senioriteit' zoals ik, ben benieuwd wat hun ervaringen zijn op dit gebied.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.