STN - StammTisch Noord

24 nov 2011 06:50 #1061 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic STN - StammTisch Noord
Heb zelf mijn vraag verwijderd. Kwam geen reactie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2011 08:57 #1062 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord

Heb zelf mijn vraag verwijderd. Kwam geen reactie.


Ondanks het feit dat ik een paar keer met een reactie ben begonnen kon werd het zo'n onsamenhangend verhaal dat ik maar weer ben gestopt. Denk dat jouw waarneming door erg veel mensen wordt gedeeld. Misschien moet je even in het topic 'TCN-toekomst' gaan kijken en daar je mening slijpen of delen.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2011 10:12 #1063 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic STN - StammTisch Noord
Ik heb maar even een paar dagen niet gekeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2011 10:15 #1064 door madero
Beantwoord door madero in topic STN - StammTisch Noord

Wellicht ook leuk voor Madero om eens kennis te maken, gezien ook hij plannen heeft om in het voorjaar naar Catalonie af te reizen.
Dus: donderdagavond 1 december om 19.30 uur in het kantoorgebouw van Schepen Onderlinge aan de Schweitzerlaan 4 in't Stad (straat t.o. de zuidingang van Martini ziekenhuis)
grtz

Mense


Ik heb welliswaar niet zoveel met dat deel van de wereld maar noteer mij maar voor die avond! Idd goed idee om ff kennis te maken etc. Praat ook wat makkelijker dan via dit forum. Ben mss ook wel geinteresseerd in de treinverbinding naar zuid frankrijk waar Grunneger het over heeft...........
Tot volgende week!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2011 11:13 #1065 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic STN - StammTisch Noord

Ik heb maar even een paar dagen niet gekeken.


Hou slim ben Grunnigers

Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden een zeer geavanceerd digitaal glasvezelnetwerk in gebruik hadden.

'n Week loater hebb’n luu uut Grunn’n 't volgende rapport publiseert: Bie opgroavingn in de Grunniger bodem, tot op ‘n daipte van 500 meter, hebb’n waitnschoppers totoal heulemoal niks vond’n. Ze concludeern hieruut dat 5000 joar geleden de oale Grunnigers al beschikt’n over 'n DROADLOOS netwaak @ Grunn

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2011 07:47 #1066 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
@ Allen: tot vanavond in 'Grunn' voor de Indonesië lezing bij Mense. Kaatje en ik hebben d'r zin in. Ff er helemaal uit!
@ Mense... je hebt toch wel Grunniger Kouke van Knol geregeld?  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2011 08:18 #1067 door Rudolf
Beantwoord door Rudolf in topic STN - StammTisch Noord
Yep, see you all vanavond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2011 13:43 #1068 door Mense
Beantwoord door Mense in topic STN - StammTisch Noord
Nee, heb dit keer andere koeken geregeld, dan hoef ik de stad niet in, want Knol zit nu in een qua parkeren lastige hoek.
Tot vanavond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2011 14:32 #1069 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord
Helaas kan ik er niet bij zijn. Had Bernard al even via een pm laten weten.
Jullie veel plezier, was er graag geweest, maar soms is het niet anders.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2011 23:20 #1070 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Hoi Mense,

Ontzettend bedankt voor één van de allerleukste Stammtischen die Noord tot nu toe heeft gehad. Waaruit ook maar weer blijkt dat je niet eens zo veel geks hoeft op te zetten! Ook bedankt voor de gastvrijheid op kantoor van SON, heerlijk om eens in de zetels van een bestuurskamer van een verzekeringsmaatschappij te zitten. Voelt best wel... machtig...  ;D

Alle gekheid op een stokje: TOP Stammtisch avond gehad met TOP leuke mensen (ook die verdwaalde Fireblade,  KTM en Kawa rijder). Heel erg leuk verzorgde avond met een super enthousiaste gastspreker. Ik denk dat Ronald van Indonesianmotoradventure.com gewoon een vette plus heeft tov 'commercieel' ingestelde motorreisorganisaties: Het is een motorrijder in hart en nieren die bovendien zijn liefde voor Indonesië op een onnavolgbare manier weet over te brengen.

Peter: K* voor je dat je om deze reden moest afzeggen, hopelijk gaat het goedkomen met je vader.


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2011 23:22 #1071 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
PS: Twee (2!) tenen zijn idd gebroken en inmiddels donkerblauw aangelopen... Karinda heeft de terugweg gereden.  :-[

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2011 23:53 #1072 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Voor het overgrote deel eens met de vorige posting . Vooral het dank deel aan het adres van Mense. Geweldig initiatief!! Erg geslaagd.Mense bedankt.
Ik voel mij geen verdwaalde KTM rijder :-).Het was een weloverwogen beslissing......
Bovendien voelde ik mij weer ouderwetsthuis.

Iedereen bedankt.


Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 07:49 #1073 door Rudolf
Beantwoord door Rudolf in topic STN - StammTisch Noord
@ Mense; bedankt voor de gastvrijheid gisteravond. Het was een hele leuke presentatie en het lijkt me zeker leuk om een zo'n reis te doen.

@ Bernard; beterschap met de gebroken tenen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 10:43 #1074 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Ja Berard sterkte met de lange tenen!!  Stofzuigen is ook vrouwen werk....... :-[

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 11:12 #1075 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Ja Berard sterkte met de lange tenen!!  Stofzuigen is ook vrouwen werk....... :-[


Jaja... Wrijf het d'r nog ff lekker in...  :o ;D Voordeel is wel... kan me nu ff lekker door Kaatje laten verwennen... Voorzichtig natuurlijk, willen voorkomen dat ze op m'n lange tenen gaat staan...  :D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 11:49 #1076 door madero
Beantwoord door madero in topic STN - StammTisch Noord

PS: Twee (2!) tenen zijn idd gebroken en inmiddels donkerblauw aangelopen... Karinda heeft de terugweg gereden.  :-[


:o Wat heb je gedaan dan??? Heb ik dan toch nog iets gemist gisteravond? Met die zuiger van 80kg aan het spelen geweest soms?
In ieder geval beterschap!

En Mense ook namens mij bedankt voor de gastvrijheid en de leuke avond! Was goed idee!

De zon schijnt inmiddels volop en het is droog: mss toch nog ff rijden vant weekend!?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 12:00 #1077 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

:o Wat heb je gedaan dan??? Heb ik dan toch nog iets gemist gisteravond? Met die zuiger van 80kg aan het spelen geweest soms?
In ieder geval beterschap!

En Mense ook namens mij bedankt voor de gastvrijheid en de leuke avond! Was goed idee!

De zon schijnt inmiddels volop en het is droog: mss toch nog ff rijden vant weekend!?


Je gelooft het niet Jos... Is gebeurd tijdens... Stofzuigen (bankje stond tussen de stofzuiger en mijn tenen...  :-[ )

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 18:55 #1078 door madero
Beantwoord door madero in topic STN - StammTisch Noord
SHIT MAN! Da's nie zo mooi! Geeft wel een beetje aan hoe fanatiek jij stofzuigt! ;D
Het spul nu 6 weken int gips? Maar goed dat het winter is.....................Beterschap!

BTW: weet jij waar ik aan MRA scharniertjes kan komen? Wil van een oud ruitje nog een spoilertje fabrieken en op mijn Givi ruit monteren. Kan die dingen echter nergens vinden op internet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 23:41 #1079 door Mense
Beantwoord door Mense in topic STN - StammTisch Noord
Mannen,
bedankt voor't bedanken, ik vond het ronduit plezierig om jullie te ontvangen, maar vooral Roland verdient alle lof, hij heeft zelfs mij als fervent Europa reiziger enthousiast gemaakt voor Indonesie.
Bij de nabespreking met neefje Geert en onze beide bazen hadden we zelfs de neiging plannen te gaan maken, tot zelfs na drieen in de nacht.
Maar gelukkig waren we allemaal vrij vanmorgen.
Bernard, sterkte met de teentjes, het is niet erg, het gaat wel weer over, maar in de tussenliggende tijd is het str...vervelend!
Madero, volgens mij worden die scharniertjes niet los aangeboden, ben al eens wezen speuren maar ook niet gevonden.
Allemaal prettig weekend en wat mij betreft zouden we best af en toe iets dergelijk kunnen organiseren, gewoon om de winter een beetje door te komen. (heb nog wel wat Touratech DVD's van motorritten in de Alpen en Marokko, meer aanbieders?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2011 11:25 #1080 door madero
Beantwoord door madero in topic STN - StammTisch Noord
Nog een wintersuggestie van mijn kant:

als beginnend toerrijder heb ik wel belang bij een instructie op het gebied van het maken van GPS-routes etc. Ben nu zelf bezig met het programma TYRE. Heb al eens bij Waypoint gevraagd waarom zij geen instructieavonden in het noorden hebben. Bij voldoende animo kunnen zij dat echter wel verzorgen. Een geschikte lokatie is geen probleem. Is dan echter wel op commerciele basis.
Kan mij echter voorstellen dat er binnen de TCN voldoende kennis op dit gebied aanwezig is. Is dus meer een vraag van: wil iemand dit eens op een avond uitleggen en zijn er voldoende mensen geinteresseerd om dit te horen( of gewoon voor de gezelligheid aanwezig te zijn)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.107 seconden