STN - StammTisch Noord

17 okt 2011 08:13 #1021 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Ik vond eigenlijk dat die Vaalmaarnero's steeds in de weg reden.....  >:D Maar dat is eigenlijk bijzaak.
Ik heb echt genoten vanmiddag. Heerlijk gereden!........ Jammer van al dat eten en drinken tussendoor........ ::).

Karinda en mannen bedankt!!

O ja hebben jullie ' al ' die AT's ook gezien op de terug weg?? Was er nòg een club evenement vandaag?.... Is vast een teken......


Mij viel wél die (hele) mooie AT op die ons 'kruiste' op de kruising in Augustfehn. Dat ding zag d'r uit als nieuw, wat een plaatje!

Volgens mij zelfs met een vrouwelijke piloot...  ::) ;)

Die Oostenrijker van je maakt samen met die Spaanse Jap van mij wel een mooie sterio-sound in de Eemstunnel, of niet dan Wout?  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2011 10:36 #1022 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord
In de Eemstunnel reed ik er achter op mijn 'stille' Cubaanse Jap en heb inderdaad genoten van het uitlaatconcert. Ik moest me inhouden er niet een dotje Stebel aan toe te voegen  8).

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2011 10:39 #1023 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

In de Eemstunnel reed ik er achter op mijn 'stille' Cubaanse Jap en heb inderdaad genoten van het uitlaatconcert. Ik moest me inhouden er niet een dotje Stebel aan toe te voegen  8).


Ik had gewoon met je mee-gestebeled, en Mense waarschijnlijk ook wel!  ;D Maar dan waren waarschijnlijk de tegeltjes van de tunnelwand losgekomen...  ;D ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2011 11:58 #1024 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
een oostenrijks-japans ensemble...wie had dat nu gedacht  ?    :D.

quote TP:
"Mij viel wél die (hele) mooie AT op die ons 'kruiste' op de kruising in Augustfehn. Dat ding zag d'r uit als nieuw, wat een plaatje!

Volgens mij zelfs met een vrouwelijke piloot..."

Ja dat was 1 van de 3, later in Bunde niog een, en in Nl nabij Finnerwôl' nog een. Allemaal gepoetst....... dus waarschijnlijk rijden die over 100 jaar nog!

Ook genoten van de TA van de "Snotneus"....bleef goed bij trouwens , dus  who needs more power?????  45 pk reicht!  als je niet bij de valmaarnero's hoeft te blijven....... :-X

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2011 12:51 #1025 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Nu wilde ik het netjes houden Wout...  ;D ;)

Maar als die Keemer van je zo'n Arnold Schwarzenegger is gebruik dan niet het excuses dat je 'onze remlichten' zo slecht kunt zien en daarop wat meer afstand ging opbouwen  ;D :))

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2011 17:43 - 17 okt 2011 22:52 #1026 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Dat vindt je wel  leuk hè?
Eindelijk heb ik jouw gemoedsrust weer een beetje op peil gebracht  >:D, maar die remlichten zijn echt wel een beetje onduidelijk.......dit integenstelling tot de Deroremmen  :o. maar dat had ik jaren geleden al gemerkt...... :-[toen ook al slechte remlichten, dus het ligt niet aan mijn leeftijd....... Toch ?? :-\.

Nee ik ben niet oud, ik ben een klassieker!!  8)

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2011 08:04 #1027 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Dat vindt je wel  leuk hè?
Eindelijk heb ik jouw gemoedsrust weer een beetje op peil gebracht  >:D, maar die remlichten zijn echt wel een beetje onduidelijk.......dit integenstelling tot de Deroremmen  :o. maar dat had ik jaren geleden al gemerkt...... :-[toen ook al slechte remlichten, dus het ligt niet aan mijn leeftijd....... Toch ?? :-\.

Nee ik ben niet oud, ik ben een klassieker!!  8)


;D ;) +1!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2011 08:42 #1028 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Gisteren ff heerlijk wezen spelen met de XLV. Rondje Heiligerlee - Delfzijl - Groningen - Ommelanderwijk.
BMW dealer in Groningen is wel een ballenzaak, maar ze hebben lekkere warme chocomelk...  ;)

Kwam op de terugweg (N33) Mense nog ff tegen die me in vliegende vaart tegemoet kwam op de Dero!  ;D

Ff afgetankt met Fuel Guard II van Forte. Mijn 'Oldtimer' staat vanaf vandaag dus in de winterstalling!  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2011 09:01 #1029 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord

Ff afgetankt met Fuel Guard II van Forte. Mijn 'Oldtimer' staat vanaf vandaag dus in de winterstalling!


Heeft Mulders die op de plank staan? Ga de Dero ook maar eens winterklaar maken.

Zit nu in mijn kantoor even te werken en kijk mijn steeds herfstiger wordende tuin in. In de hoek van de tuin, op mijn parkeerplaatsje ligt 3 kuub hout onder een plastic zeil. De beukenhaag begint van groen al aardig geel te worden. Aan de overkapping voor mijn kantoor heb ik wat vetbolletjes opgehangen waar doorlopend koolmeesjes, pimpelmeesjes en m'n vaste tuinbewoner de roodborst (al zeker voor het vierde jaar op rij is het roodborstje er weer) komen eten.

De Dero staat in het zicht en verdient eigenlijk zijn plekje in de garage. Moet alleen nog even een beetje poetsen (de lijkjes van scherm en voorkant afpeuteren), aftanken en Forte toevoegen.

Enige wat nog even moet gebeuren is een liefhebber zoeken voor zo'n 1800 betonklinkers die ik over heb na het herinrichten van een stuk tuin. Maar even een briefje maken en voor aan de weg zetten dat de klinkers gratis af te halen zijn...

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2011 12:28 #1030 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Dero's hoeven niet in de winterstalling toch....? Die ga je gewoon gebruiken!! Oldtimers wel natuurlijk...... enne  klassiekers ook?  :-\(kan het maar beter zelf even melden)
Maar ik blijf de Kato gewoon gebruiken als er tenminste niet al te veel zout (en sneeuw) ligt  8)
Dusse als er weer eens een ritje geplanned wordt hou ik me aanbevolen.

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2011 14:07 #1031 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic STN - StammTisch Noord

nog even moet gebeuren is een liefhebber zoeken voor zo'n 1800 betonklinkers die ik over heb na het herinrichten van een stuk tuin. Maar even een briefje maken en voor aan de weg zetten dat de klinkers gratis af te halen zijn...


Als je er nou ook nog 15m2 ruimte erbij doet, wat ik bij m'n tuintje kan trekken, dan wil ik ze wel voor op de vloer van de schuur, die daar dan mooi op past. Kan ik m'n Alp ook lekker binnen zetten. ;D

Anders vrees ik toch "Marktplaats" of "Aangeboden".

Marc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2011 14:36 #1032 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord
Haha, was niet bedoeld als advertentie, dan staat het hier niet goed. Raak die klinkers wel kwijt. Woon naast een school waar ook veel boerenkinderen op zitten. Altijd wel een papa die nog een stukje verharding kan gebruiken.

Wat de stalling van de Dero betreft klopt het dat ik wel door kan rijden, maar doe dat in de praktijk maar zelden. Wel eens een tochtje, maar als er sneeuw ligt heb ik er geen lol aan. Nog een tochtje als vorige wek doe ik ookk nog mee. Motor staat gewoon in de garage, dus makkelijk te pakken. In de zomer staat die alleen bijna altijd buiten en dat wil ik in hersft en winter liever niet.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2011 08:04 #1033 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Dero's hoeven niet in de winterstalling toch....? Die ga je gewoon gebruiken!! Oldtimers wel natuurlijk...... enne  klassiekers ook?  :-\(kan het maar beter zelf even melden)
Maar ik blijf de Kato gewoon gebruiken als er tenminste niet al te veel zout (en sneeuw) ligt  8)
Dusse als er weer eens een ritje geplanned wordt hou ik me aanbevolen.


Klopt helemaal Wout!  ;) De Dero's gaan dan ook (nog) niet op stal. Tenzij er weer zo'n sneeuwwinter komt als de afgelopen 2 jaar...  ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2011 19:02 #1034 door madero
Beantwoord door madero in topic STN - StammTisch Noord
Ik heb gehoord dat we een strenge winter krijgen dus ik geniet nog met volle teugen zolang het nog kan! Vorig weekend een leuk rondje Oldambt gedaan en dit weekend door Drenthe geweest. Ik was niet de enige die zijn tweewieler nog ff voor de winterslaap de sporen gaf! Het was in winterpak gewoonweg warm achter die hoge Givi-ruit! Zodra het pekelen wordt stop ik er echter mee! Heb de Dero niet voor woon-werk nodig en heb in het verleden met mijn XJ900 ervaren dat aluminium daar niet zo best tegen kan :-(
Heb vorig weekend ook nog ff (met de auto) de H&B koffers bij Henk opgehaald. Langzaam maar zeker komt mijn Dero dus op orde! Heb nu een Zumo550 te leen van een collega. Eens kijken of ik dat wat vind..............

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2011 18:56 #1035 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Ik heb gehoord dat we een strenge winter krijgen dus ik geniet nog met volle teugen zolang het nog kan! Vorig weekend een leuk rondje Oldambt gedaan en dit weekend door Drenthe geweest. Ik was niet de enige die zijn tweewieler nog ff voor de winterslaap de sporen gaf! Het was in winterpak gewoonweg warm achter die hoge Givi-ruit! Zodra het pekelen wordt stop ik er echter mee! Heb de Dero niet voor woon-werk nodig en heb in het verleden met mijn XJ900 ervaren dat aluminium daar niet zo best tegen kan :-(
Heb vorig weekend ook nog ff (met de auto) de H&B koffers bij Henk opgehaald. Langzaam maar zeker komt mijn Dero dus op orde! Heb nu een Zumo550 te leen van een collega. Eens kijken of ik dat wat vind..............


Ga voor een TomTom rider II of Urban Rider (zeg maar de Rider III). Mooie aanbiedingen gezien bij oa Bakker Motoren in Nieuw Weerdinge. Eneh... over winter-rijden gesproken... 't is wél een Honda hé, geen Yamaha...  ;)


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2011 16:41 #1036 door Mense
Beantwoord door Mense in topic STN - StammTisch Noord
Ik kwam onlangs in contact met Roland Spruijtenburg van Indonesia Motor Adventure, die hier in Nederland is om lezingen over motortochten in Indonesie te geven met foto- en filmmateriaal voor motorclubs en andere geinteresseerden. Collega's van mij zagen er direct iets in en ik heb besloten om Roland op donderdag 1 december te vragen om zijn verhaal en plaatjes te tonen aan stamtoavel noord van de Transalpclub en nog wat motorvrienden. Graag nodig ik jullie daarom uit om op 1 december naar Groningen te komen, waar Roland zijn lezing zal geven in de kantine van het kantoorgebouw Schepen Onderlinge Nederland aan de Schweizerlaan 4 (bij het Martini ziekenhuis), aanvang 19.30 uur.
Graag even mailtje aan mij zo dat ik met het aantal rekening kan houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2011 21:38 #1037 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Zijm hier enige postings weg gevallen/verwijderd? Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?

@ Mense: Mooi initiatief! Ik zal me nog even officieel aanmelden.

Groet, Wout.

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2011 21:50 #1038 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord
@Willem: de postings over de GPS apparaten zijn afgesplitst en verplaatst naar de GPS draad op dit forum. Daar horen ze ten slotte ook.

@Mense: ijs en weder dienende ben ik present. Maar vooral om het eens te horen, want voor dat soort verre rijzen heb ik de tijd en het geld niet  ;) .

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2011 07:39 #1039 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Wij doen mee. Leuk initiatief Mense!  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2011 07:53 #1040 door Rudolf
Beantwoord door Rudolf in topic STN - StammTisch Noord
Leuk initiatief Mense, mijn aanmeldings e-mail heb je al, als het goed is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.714 seconden