TET (Trans Europe Trail)

27 juli 2017 15:38 #1 door wimj
TET (Trans Europe Trail) werd gestart door wimj
Vooral bedoeld voor lichtere adventure bikes maar wellicht ter inspiratie. Het NL deel is voor ons in ieder geval goed te doen.

http://www.transeurotrail.org/

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2017 23:01 #2 door PimW
Beantwoord door PimW in topic TET (Trans Europe Trail)
O mooi ik had nog geen vakantieplannen voor volgend jaar :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2017 09:19 #3 door Joost
Beantwoord door Joost in topic TET (Trans Europe Trail)
Erg leuk inderdaad, lang op gewacht. Hopelijk duurt het even voordat de stukken in Nederland verboden worden voor motoren/auto's.

XL600V PD10 1999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2018 17:49 #4 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic TET (Trans Europe Trail)
Even een kickje.

Vandaag een stukje van de Trans Euro Trail gereden. Vanaf Wyler/Groesbeek naar Deurne gereden, een kleine 88km.

Bijlage:


Na het veer in Afferden over de Maas hadden we nog niet veel modder gezien.
Bijlage:


Maar in Deurne was het goed te zien dat we wat meer modder hadden gezien. :+
Bijlage:


Bijlage:


Bijlage:


Bijlage:


Na het afspuiten bij een tankstation is het meeste eraf, maar ik ben er nog met een sopje overheen gegaan.

Het viel mij mee als beginner, je kunt nog redelijk door de modder heen met mijn bandjes.
Het ging in ieder geval een stuk beter dan tijdens de Limborit van vorig jaar. ;D

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2018 18:37 #5 door wimj
Beantwoord door wimj in topic TET (Trans Europe Trail)
Leuk! Het hele nederlandse deel is normaal gesproken goed te doen, beetje nopjes helpt wel! Standaard banden van de AT voldoen niet helemaal...


2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2018 09:23 #6 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic TET (Trans Europe Trail)
Oeps....

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mei 2018 16:34 #7 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic TET (Trans Europe Trail)
Je kunt hem ook gewoon op de zij standaard zetten Wim. Daar is hij voor  >:D ;)

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 10:04 #8 door wimj
Beantwoord door wimj in topic TET (Trans Europe Trail)

Je kunt hem ook gewoon op de zij standaard zetten Wim. Daar is hij voor  >:D ;)


Exact wat ik tegen mijn vriend zei!  :) (Niet mijn persoontje en mijn motor op de foto).

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 17:26 #9 door Vetjan
Beantwoord door Vetjan in topic TET (Trans Europe Trail)
Leuk dit ! Welke valbeugels (licht en sterk) verdienen aanbeveling voor een Alp uit 1989 ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 17:28 #10 door stijnstijn
Beantwoord door stijnstijn in topic TET (Trans Europe Trail)

Leuk dit ! Welke valbeugels (licht en sterk) verdienen aanbeveling voor een Alp uit 1989 ?


Sowieso de valbeugels van HeavyDuties uit Roemenië. Goed geprijsd en oersterk! Er is ook een Nederlandse verkoper die een en ander op voorraad heeft. Geweldig spul maken ze daar.

Honda XL600V Transalp '96

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 17:41 #11 door Vetjan
Beantwoord door Vetjan in topic TET (Trans Europe Trail)
Dank Stijn,

Nice to know. Heb je er zelf ook ervaring mee? En wat wegen ze bij benadering?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 19:52 #12 door stijnstijn
Beantwoord door stijnstijn in topic TET (Trans Europe Trail)
Ja ik heb op zowel mijn eerste als nu op mijn tweede Transalp een set van hun gemonteerd, wat ze wegen durf ik zo niet te zeggen maar heel acceptabel iig. Met mijn eerste Transalp heb ik een schuiver gemaakt met 120 km per uur, toen was een kant een beetje afgesleten maar zeker niet vervormd. De motor kon gewoon weer rijdend verder

Honda XL600V Transalp '96

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2018 23:49 #13 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic TET (Trans Europe Trail)
Jullie hacken een topic ::)

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2018 06:48 #14 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic TET (Trans Europe Trail)

Jullie hacken een topic ::)


Klopt, svp weer ontopic C:-)

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2018 19:43 - 17 mei 2018 06:54 #15 door Vetjan
Beantwoord door Vetjan in topic TET (Trans Europe Trail)
edit mod: zie hierboven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 22:19 #16 door ChrisvdSchoot
Beantwoord door ChrisvdSchoot in topic TET (Trans Europe Trail)
Gaaf zeg, ik heb gekeken op NL, Duitsland, Albanie en Ukraine en het viel me op dat iedere linesman een BAARD heeft....waarschijnlijk 1 van de criteria  :))

On a bike no one ever asks are we there yet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2018 22:40 #17 door Domi
Beantwoord door Domi in topic TET (Trans Europe Trail)
Laatst met de NX zo'n 120km van de Nederlandse TET gedaan (va Gijsselte naar Bellingwolde), zaten wat mulle stukjes tussen maar viel me eigenlijk behoorlijk mee. Op sommige stukjes zat ik al op 80km/u zonder dat ik er erg in had. Op een TA met fatsoenlijke banden is TET Nederland iig prima te doen lijkt me, zeker nu het nog zo droog is.

Misschien in het weekend maar is naar het zuiden toe, kijken of dat wat is. :)

TransAlp 600 '96 - WR250R '08

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 10:54 #18 door stijnstijn
Beantwoord door stijnstijn in topic TET (Trans Europe Trail)
Ik ben net terug van een heel stuk TET, Duitsland en Denemarken is de hele route verhard omdat je daar immers niet off road mag. De route in Duitsland is overigens ook echt saai. De route van Denemarken is wel leuk. Maar in Noorwegen begint het pas echt leuk te worden. Daar zijn we maar halverwege de route gekomen na het afbreken van mn schokbreker....

Honda XL600V Transalp '96

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2018 23:17 #19 door kees
Beantwoord door kees in topic TET (Trans Europe Trail)

Vooral bedoeld voor lichtere adventure bikes (..)


Ja vooral dat! Natuurlijk erg afhankelijk van degene die de track voor je in elkaar heeft gezet.

Ik heb een paar honderd kilometer TET langs de Frans-Italiaanse Alpen-grens gereden, vorige week. Nou kan ik met mijn AT wel aardig uit de voeten, maar met een veel lichtere trail- of enduromotor kun je dan ook nog eens bakken plezier hebben. De lokalen komen ook op die wegen en paden en die doen dat zonder uitzondering met een endurootje.

Zelfs als je gemiddeld offroad ervaring hebt en je komt daar met een Alp, zul je er niet veel plezier aan beleven.


Wel gaaf hoor. Tracks zijn altijd geheim en dit pluk je van het web, bewerk je een beetje naar je eigen plan en hoppetee rijden!




Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2018 11:40 #20 door J-P
Beantwoord door J-P in topic TET (Trans Europe Trail)
Het TET-gedeelte in Wales is wel erg gaaf, in september doen we die Via del Sale in de Alpen.

CRF1000 Africa Twin tricolor
www.moveonmotortrainingen.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.287 seconden