Laatste aankoop

24 nov 2013 09:32 #561 door GK
Beantwoord door GK in topic Laatste aankoop

Afgelopen woensdagmiddag de Dunlop Trailmax achter en voor nieuw op de TA laten monteren door Quispel motoren. Na ze ingereden te hebben moet ik constateren dat het een fijne band is. Goed weggedrag en goede grip ook als de weg nat is.

mooi zo, een gedeelde mening!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2013 19:21 #562 door TCN Activos
Beantwoord door TCN Activos in topic Laatste aankoop
Als afsluiting van een mooie TCN week, en als creatieve stimulans voor 2014 .. als Voorzetter & Co

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2013 18:11 #563 door Goobi
Beantwoord door Goobi in topic Laatste aankoop
Dat duurde dan wel lang. Ik bestelde een setje 10W 7000K 500-Lumen White Light Eagle Eye LED Lamp (DC 12V) en die waren er in 10 dagen. Ook de 10 Watjes geven behoorlijk veel licht dus een beetje naar beneden afstellen is een goed idee. Bij mij ontbrak het bevestigingsmateriaal dus ik ben zelf beugeltjes aan het fabrieken voor aan de ophangpunten van de valbeugel. Nu nog ergens elektriek vandaan halen...

Transalp XL650V (2002) > Transalp XL700VA (2008) > Africa Twin CRF 1000L DCT (2019)
YouTube: bit.ly/36NiKLy
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 10:12 #564 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Laatste aankoop
Oooohh, zijn ze nog nieuw te koop dan ???

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2013 14:02 #565 door egopro
Beantwoord door egopro in topic Laatste aankoop
Nadat ik een uur heb lopen wrikken aan een afgebroken bout (van mijn valbeugel) met een klemtang uit de 5 euro bak bij de GAMMA heb ik deze gekocht:
www.kieftijzerwaren.nl/Handgereedschap/T...tangGEDORE137-7.html

En was ik 10 minuten later klaar.

Het is dan niet helemaal iets nieuws voor op/aan mijn motor maar wel mijn laaste aankoop voor het motorijden.

Ow ja ook nog aangeschaft zwarte hammerite en een kwast voor diezelfde valbeugels ;)

It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2013 13:37 #566 door *thomas*
Beantwoord door *thomas* in topic Laatste aankoop
Dit beestje :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2013 14:02 #567 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Laatste aankoop
Thomas: Vet! Gefeliciteerd!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2013 14:06 #568 door *thomas*
Beantwoord door *thomas* in topic Laatste aankoop

Thomas: Vet! Gefeliciteerd!


Bedankt, Jeroen!

Ben al fan van de tenere sinds die uit is gekomen. Nu eindelijk zelf één :).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2013 18:48 #569 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Laatste aankoop
mooi man, gefeliciteerd en geniet ervan

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2013 21:49 #570 door mickey
Beantwoord door mickey in topic Laatste aankoop
Heel gaaf, gegarandeerd Fun !!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2013 07:16 #571 door *thomas*
Beantwoord door *thomas* in topic Laatste aankoop
Bedankt allemaal!

In feite was ik op zoek naar een transalp 700, maar hoe leuk die fiets ook is, hij voelde voor mij te klein. Erg spijtig, want was
wel te vinden voor een moderne versie van mijn oude 600 uit 1999.

Toch gaan proefzitten, en in dezelfde showroom stond een bijna nieuwe tenere... Heb niet lang meer getwijfeld.  >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2013 16:25 #572 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Laatste aankoop

Bedankt allemaal!

In feite was ik op zoek naar een transalp 700, maar hoe leuk die fiets ook is, hij voelde voor mij te klein. Erg spijtig, want was
wel te vinden voor een moderne versie van mijn oude 600 uit 1999.

Toch gaan proefzitten, en in dezelfde showroom stond een bijna nieuwe tenere... Heb niet lang meer getwijfeld.  >:D

Uitstekende keuze, ben ik stiekem ook naar aan het kijken. Maar heb nog een Varadero en een Twin in de aanbieding. Trouwens ik neem aan dat je het over de 660 heb? lees nu net pas terug en zag het plaatje voorbij komen :-[

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2013 18:05 #573 door GK
Beantwoord door GK in topic Laatste aankoop
3m Diamond reflectiesticker

Om achter wat beter zichtbaar te zijn, ik vind een hesje maar lelijk dus dit heb ik bedacht als andere oplossing
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2013 22:13 #574 door egopro
Beantwoord door egopro in topic Laatste aankoop

Rendering Error in layout Message/Item: fopen(http://open.api.ebay.com/shopping?callname=GetSingleItem&appid=Transalp-TCNForum-PRD-02d9a4ca7-ac27616b&siteid=146&responseencoding=JSON&ItemID=181245629130&version=889&trackingid=&trackingpartnercode=9): failed to open stream: Connection refused. Please enable debug mode for more information.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2013 07:34 #575 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Laatste aankoop

3m Diamond reflectiesticker

Om achter wat beter zichtbaar te zijn, ik vind een hesje maar lelijk dus dit heb ik bedacht als andere oplossing


Hou je er erg in dat je aande achterkant enkel rode reflectie mag voeren? Voor reflectie geldt hetzelfde als voor je lampen: naar achteren rood, opzij amber en naar voren wit.

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2013 08:45 #576 door GK
Beantwoord door GK in topic Laatste aankoop
@Jeroen,

Ik ben mij hier bewust van, maar dacht dat het niet zoveel kwaad kon om de volgende redenen:
  • Tassen als ze plat zijn zit de reflectie voornamelijk aan de zijkant (aan de zijkant mag je wel geel voeren)
  • hesjes zijn vaak ook geel :-p
  • Ook vrachtwagens mogen geel contourreflectie aan de achterkant voeren, maar ik ben natuurlijk geen vrachtwagen maar ik denk dat het dus niet hinderlijk is ofzo voor andere bestuurders, zag pas een vrachtwagen met wit, tja das wel een beetje twijfelachtig :-p

Maar al met al, je hebt gelijk, en het is afwachten wat de politie hier eventueel van vindt, ze zijn nog eraf te halen en ik kan de tassen simpelweg omdraaien :-p dan reflecteren ze ineens aan de zijkant en voorkant :-p

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2013 09:28 #577 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Laatste aankoop
He doe wat je goed dunkt! Heb alleen moeite met argument 2 en 3: hesjes reflecteren niet, enkel de reflectiestrepen erop (die zijn wel wit, maar niet aan het voertuig bevestigd). En je bent geen vrachtwagen (ik wil graag een blauwe kentekenplaat, want taxis mogen dat ook  :o )

Ziet er wel mooi uit, als je ooit in Gouda bent, ik heb nog wel een stukje rood over voor de achterkant als je wilt!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2013 09:33 #578 door GK
Beantwoord door GK in topic Laatste aankoop
haha je hebt gelijk, zijn niet de meest hout snijdende argumenten maar misschien goed genoeg voor  C:-)  :-p

Als ik een keer in de buurt van Gouda ben onthoud ik het!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 dec 2013 21:55 - 13 jan 2014 21:15 #579 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic Laatste aankoop
ik heb bij de laatste bestelling van ordinaire remblokken ook een nieuwlampje meebesteld in de hoop op meer licht, als ik eens zin heb om in het donker blauwbekkend dat lampje te wisselen kan ik een voor en na foto maken, maar het is een extreme vision geworden
http://static.rad.eu/i/images/producten/34963gr.jpg?width=800&height=800&bgcolor=ffffff&quality=100


Het lampje is gemonteerd en creerd een fijne brede bundel die niet omhoog is gegaan en er komt idd wat meer licht uit. Verder geen vermogens testjes gedaan.
Wel lekker maar ik twijfel of ik het geld waard vind,
Groetjes

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 23:21 #580 door RoyalClub
Beantwoord door RoyalClub in topic Laatste aankoop
Yuasa yumicron accu, de oude varta was een beetje gaar en gaf soms te weinig prik voor een vonk.. hoe raar en onlogisch dat ook mag klinken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden