- Berichten: 564
A vehicle, comprising: pair of right and left main frames extending from a head pipe of a front portion of the vehicle to a rear direction of the vehicle; an engine disposed below said main frames; a fuel tank disposed above said main frames; an air cleaner disposed above said engine and adjacent to said fuel tank; wherein the air cleaner is disposed in a front direction side of said fuel tank, and a part of the air cleaner is disposed in a lower direction side of the fuel tank, and wherein an inner side portion disposed between said pair of right and left main frames and an outer side portion disposed so as to bulge to an outer side in a width direction of the vehicle of said pair of right and left main frames, are connected.
Laatste info... Productie start (voorzien) in juli 2015. Nog één jaartje geduld dus. Facto: het wordt een pure off-road/reis machine, zonder allerlei onnodige prullaria.
Gewicht: rond 200kg (rijklaar), 70Kw/95PK, en... 100Nm koppel!
En om de puristen helemaal blij te maken... 21"/ 17"
Oja... heb nog geen enkele schets / illustratie gezien die de waarheid enigszins benaderd - zie dat als iets positiefs. Een mooie dikke 1.000cc, maar met afmetingen zoals gebruikelijk in de populaire 800 (F800, Tiger 800, Teneré 660) klasse. ;D
Het is overigens nog onzeker of de publiekspresentatie op INTERMOT (Keulen, 1/2/3/4/5 oktober) of EICMA (Milaan, later dit jaar) gaat plaatsvinden... Ik hoop zelf vurig op Keulen... :
bron????
En om de puristen helemaal blij te maken... 21"/ 17"
Gewicht: rond 200kg (rijklaar), 70Kw/95PK, en... 100Nm koppel!
En om de puristen helemaal blij te maken... 21"/ 17"
Ik ben uiterst benieuwd. Maar wel "bang" voor de zithoogte. Ik hoop dat die een verstelbaar zadel krijgt.