? ? ?
Idd Danny, kopspijkers enzo!
- En de nieuwe Africa Twin... ?
*: doorhalen wat niet van toepassing is ;D
Oostenrijkers en Duitsers... het blijft een verrassende combinatie... ;D
en ik weet ook al wie de volgende is, die gaat roepen dat je het alu frame moeilijk kan lassen in oost mongolie, en dat het daarom geen avontuurlijke motor is... hahahahahaha stelletje sukkels >
rustig aan Arthur ..... het is nog steeds geen BMW en dus hoeft er niet gelast te worden!
En om 't ongeboren ding al te vergelijken met die suffe V-strom.... zeg nou zelf, heeft iemand ooit een poster van 'n V-strom boven z'n bed gehangen?
Had niet misstaan in het decor van Crediteuren-Debiteuren, suf ding. (Zie je 'Edje-Cadetje' al aankomen op de camping met z'n V-strom en de kaart op 't stuur?)
Honda probeert 't ding tenminste te lanceren met wat poespas in de Dakar en sexy tekeningetjes - lijkt er toch echt op dat ze meer aan hun offroad-imago willen werken!
Hoho het ging over de V-strom 1000 dus dan moet je naar de corpulente uitstraling van een Varadero kijken en niet naar een in vergelijking slanke 650.Ff knuppelen Daan... je wil me toch niet vertellen dat een Transalp 650 als veredelde Deauville een minder suf imago heeft dan een V-strom?
ik heb gister even naast een Vstrom 1000 gestaan, zeker geen suffe motor naar mijn idee, en rijden met dat ding zal zeker niet suf gaan in vergelijking met onze clubmotoren. alleen die uitlaat he, pfff :-\ die zou er echt af moeten voordat ik ermee ging rijden.