Tóch een nieuwe AT? Its getting close!

25 apr 2014 17:09 #81 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!
The New Africa Twin Is a CRF... <--klik....

[shadow=lightblue,left]"...Therefore, the new Africa Parallel Twin is obviously a true adventure machine, providing extra displacement, power and nerve than what the BMW F800GS or the Triumph Tiger XC can offer, better long-range touring and asphalt stance than bikes such as the Yamaha XT660 Tenere or the KTM 690 Enduro, while maintaining maneuverability on very rough grounds at premium level, a thing machines like the KTM 1190 Adventure, BMW R1200GS, Yamaha XT1200Z Super Tenere and the rest of the gang (Aprilia Caponord, Moto Guzzi Stelvio or Honda’s Crosstourer) can only dream of...."[/shadow]

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.
Discussie gesloten.
25 apr 2014 18:05 #82 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!
ahhhh daar istie dan de eerste azijnpissert, gefeliciteerd jongen. :-*

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
25 apr 2014 18:08 #83 door xrvtuur
en ik weet ook al wie de volgende is, die gaat roepen dat je het alu frame moeilijk kan lassen in oost mongolie, en dat het daarom geen avontuurlijke motor is... hahahahahaha stelletje sukkels >:D

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
25 apr 2014 19:51 #84 door PimW
Discussie gesloten.
25 apr 2014 20:28 #85 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!
Bier..... Check! Noten...... Check!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."
Discussie gesloten.
25 apr 2014 21:10 #86 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!
De reclametekst klinkt op zich best ok. Even zwaar als een 600 Alp maar 2x zoveel pk's ABS aangepast op offroad hmmm? Maar de belangrijkste vraag die op ieders lippen brand is: Behoort een trekhaak tot de standaard uitrusting?

Oh ja het zet ook de deur open voor de CR(F)-lijn als clubmotor want ja CRF1000AT.... ::) >:D

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!
Discussie gesloten.
25 apr 2014 21:19 #87 door xrvtuur

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
26 apr 2014 09:56 #88 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!
? ? ?
Discussie gesloten.
26 apr 2014 10:59 #89 door xrvtuur

? ? ?

niks aan de hand hoor, ff geintje ;)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
26 apr 2014 20:08 #90 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!
The story starts at the 10th Varadero International Meeting (VIM) at Lake Balaton, Hungary.
The complete R&D management of Honda Europe and Japan are participating.

Nix niet Oostenrijker met een smerige @twin voor een hotel. En ik heb foto's om het te bewijzen...  ;D

The 300 participators don't ask for a new Varadero. They just want to have the Africa Twin back.

Mei, 2008.

Oja... Juni 2007 hebben we het ook gedaan... ;)

Oostenrijkers en Duitsers... het blijft een verrassende combinatie...  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
26 apr 2014 23:26 #91 door Two Plugs
Idd Danny, kopspijkers enzo!
Bogdan uit Polen (leren kennen op een ITT in 1997 en sinds dien een goede vriend) wist het vorig jaar op het VIM in Wales haarfijn uit te leggen aan de Honda delegatie (incl de Japanse ontwerpers - eh, managers):

- De Transalp 600 is ontworpen door motorrijders en techneuten.*
- De Africa Twin 750 is ontworpen door motorrijders, techneuten en boekhouders.*
- De Varadero is ontworpen door motorrijders, techneuten, boekhouders en managers.*
- De Crosstourer is ontworpen door techneuten, boekhouders en managers.*
- En de nieuwe Africa Twin... ?

*: doorhalen wat niet van toepassing is  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Discussie gesloten.
27 apr 2014 00:02 #92 door len_tour

Idd Danny, kopspijkers enzo!

- En de nieuwe Africa Twin... ?

*: doorhalen wat niet van toepassing is  ;D

U vergeet marketeers. De mooiste motoren zijn gebouwd wanneer conventies losgelaten werden en een hoger budget gezien werd als een investering ipv kosten.

De vroege kawasaki's de desmo-ducs de  vincent rapide, Gnome Rhone en de XLV750?

Discussie gesloten.
27 apr 2014 08:45 - 29 apr 2014 18:33 #93 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!

Oostenrijkers en Duitsers... het blijft een verrassende combinatie...  ;D

Nou zo verrassend is dat niet. In de vorige eeuw hebben die ook twee forse gezamenlijke projecten gehad die wereldwijd impact hebben  gehad en nog steeds hebben. Ik hoop alleen dat het dit keer beter uitpakt.
John Cleese
Discussie gesloten.
29 apr 2014 13:45 #94 door daandus
Beantwoord door daandus in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!

en ik weet ook al wie de volgende is, die gaat roepen dat je het alu frame moeilijk kan lassen in oost mongolie, en dat het daarom geen avontuurlijke motor is... hahahahahaha stelletje sukkels >:D

rustig aan Arthur ..... het is nog steeds geen BMW en dus hoeft er niet gelast te worden! :-P

En om 't ongeboren ding al te vergelijken met die suffe V-strom.... zeg nou zelf, heeft iemand ooit een poster van 'n V-strom boven z'n bed gehangen?
Had niet misstaan in het decor van Crediteuren-Debiteuren, suf ding. ;-)  (Zie je 'Edje-Cadetje' al aankomen op de camping met z'n V-strom en de kaart op 't stuur?)

Honda probeert 't ding tenminste te lanceren met wat poespas in de Dakar en sexy tekeningetjes - lijkt er toch echt op dat ze meer aan hun offroad-imago willen werken!

... was ooit lid ...
Discussie gesloten.
30 apr 2014 10:31 #95 door Two Plugs

rustig aan Arthur ..... het is nog steeds geen BMW en dus hoeft er niet gelast te worden! :-P

En om 't ongeboren ding al te vergelijken met die suffe V-strom.... zeg nou zelf, heeft iemand ooit een poster van 'n V-strom boven z'n bed gehangen?
Had niet misstaan in het decor van Crediteuren-Debiteuren, suf ding. ;-)  (Zie je 'Edje-Cadetje' al aankomen op de camping met z'n V-strom en de kaart op 't stuur?)

Honda probeert 't ding tenminste te lanceren met wat poespas in de Dakar en sexy tekeningetjes - lijkt er toch echt op dat ze meer aan hun offroad-imago willen werken!

;D  ;)

Ff knuppelen Daan... je wil me toch niet vertellen dat een Transalp 650 als veredelde Deauville een minder suf imago heeft dan een V-strom?

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Discussie gesloten.
30 apr 2014 11:10 #96 door len_tour

Ff knuppelen Daan... je wil me toch niet vertellen dat een Transalp 650 als veredelde Deauville een minder suf imago heeft dan een V-strom?

Hoho het ging over de V-strom 1000 dus dan moet je naar de corpulente uitstraling van een Varadero kijken en niet naar een in vergelijking slanke 650.

En ik zie eerder posters van een rally-motor of GS-ADV boven een bed dan een transalp/varadero/vstrom maar dat kan aan mij liggen. Het gaat over de nieuwe African Twin en de oude is wat mij betreft het meest posterwaardig van de clubmotoren

Discussie gesloten.
30 apr 2014 11:25 #97 door xrvtuur
ik heb gister even naast een Vstrom 1000 gestaan, zeker geen suffe motor naar mijn idee, en rijden met dat ding zal zeker niet suf gaan in vergelijking met onze clubmotoren. alleen die uitlaat he, pfff :-\ die zou er echt af moeten voordat ik ermee ging rijden.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024
Discussie gesloten.
01 mei 2014 08:32 #98 door Two Plugs

ik heb gister even naast een Vstrom 1000 gestaan, zeker geen suffe motor naar mijn idee, en rijden met dat ding zal zeker niet suf gaan in vergelijking met onze clubmotoren. alleen die uitlaat he, pfff :-\ die zou er echt af moeten voordat ik ermee ging rijden.

Volledig mee eens! Kijk, de oude DL1000V (of Kawasnaki KLV1000, die versie is er nml ook geweest) was natuurlijk een lelijk hok.
Maar ik blijf persoonlijk een XL650V nét zo saai vinden. Een veredelde Deaufille met crossstuur, niet meer, niet minder.

Gelukkig is smaak persoonlijk... De XL700V vindt ik zelf wél weer mooi...  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Discussie gesloten.
07 mei 2014 16:03 #99 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.
Discussie gesloten.
07 mei 2014 16:34 #100 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Tóch een nieuwe AT? Its getting close!
Omdat het niet helemaal lekker schaalt zo op het forum (neem aan dat er mensen zijn die het artikeltje ook helemaal willen lezen):

f.cl.ly/items/131m1T3u0v46471b0y2V/New-AT-MCN.jpg

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.569 seconden