Ik betrap mijzelf er ook op dat ik, door het gezeur en gezever, regelmatig de neiging krijg om op te stappen en dat lijkt mij niet de bedoeling.
Die neiging heb ik ook omdat jij elders ( www.motoravonturist.nl/therightmood/admin/bmw-s1000xr/ ) een clubmotor als een emmer kots omschrijft. Eigenlijk wil ik geen lid zijn van een club waar ook mensen lid van zijn die op die manier over een clubmotor praten. Nog 4 dagen om je lidmaatschap op te zeggen.
Dus voel ik me vrij om te reageren op de volgende opmerking.
Maar ik heb het gezegd hier in dit topic mag het.
Sorry, ik kijk het nog ff aan dus heb je nog even een probleem. Het bewuste artikel waarop ik reageerde en inderdaad de Varadero over 1 kam scheerde (of schoor) met ondermeer de TDM, Versys en de BMW S1000XR, was in beginsel al een stuk waar de nuance ver zoek was. Wanneer je de context, toon en humor van het artikel begrepen hebt zou je mijn reactie ook moeten begrijpen, tenzij je dat niet wilt natuurlijk.Nog 4 dagen om je lidmaatschap op te zeggen.
Tja, ach, ik ben niet bang om eens op iemands tenen te trappen, ofwel niet roomser dan de paus. Wat wel gek is is dan iemand die dit schreefMaar omdat je nu hier begint over gezeur en gezever hier op het forum, vind je zelf niet dat je dat uitlokt met zulke uitspraken.... een beetje respect voor clubmotoren zou je sieren.
zelf niet tegen een lolletje kan wanneer het over zijn eigen fiets gaat.En ik zei tegen mijn vrouw, moet je opletten hier gaan er een paar serieus op reageren ;D kom op mannen even een lolletje.....wat kan mij die gsen schelen, ieder zijn ding.
De forum sfeer zou sterk verbeteren als men niet zijn "zienswijze" aan anderen wil "opdringen".
Dat doet de overheid wel.
Je mag je mening wel ventileren maar met respect voor een ander.
Heftige discussies regel met met de persoon zelf en niet met de "hele wereld".
De meeste aanwezigen hier zijn aardig en respectvol en anderen wat minder.
Dit forum dient te gaan over onze clubmotoren en aanverwante artikelen en niet
om anderen "af te zeiken".
Wordt allen een keer volwassen en heb respect voor elkaar. ;D ;D ;D
ik maak me hard voor respect voor leden van deze club en niet de motoren, die zijn al de reden voor ons samen zijn.een beetje respect voor clubmotoren zou je sieren.
En TransAlpGhost ik zie niet wat er mis is met mijn woordgebruik . Actie is Reactie, het is toch geen gereformeerde breiclub hier...
Lennert je moet echt eens een keer een rondje op mijn brommert rijden hoor. Een emmer kots is er niks bij ;D
ZEKER dat is juist het idee!laten we het gezellig houden met de neus in de wind
hier herken mij in, spreek me aan in een PM als wat ik zeg echt bull shit is.
selfmod Dit is nu precies zoiets wat in een 'onder ons' hoekje een plek zou moeten vinden. Maar eigenlijk roep ik een ieder die problemen heeft met mijn uitlatingen op dit of een ander forum of zelfs in mijn youtube filmpjes, mij een PM te sturen. Ik beloof iedere klacht serieus te behandelen.
Maar um dan ga ik er vanuit dat ik niet lid ben van een fundamentalistische kerk maar een motorclub. Heb ik dat mis, dan hoor ik dat graag binnen 4 dagen.
Beeldvorming, Caspar.