forum sfeer

30 nov 2014 20:15 #41 door ron overkleeft
Beantwoord door ron overkleeft in topic forum sfeer
@ Menno, jij en ik storen ons niet aan de postings van Danny maar een
heleboel leden voelen zich wel steeds beledigd dat kun toch niet OKE vinden.
Er worden zelfs lidmaatschappen opgezegd,en dat mag van jou allemaal? ???

De regels van modereren zouden veranderd moeten worden :
Een posting die bedoeld is om te beledigen of om te stalken wordt verwijderd.

Voorbeeld: ik mag best zeggen dat bestuurslid X een slappe zak is zolang
ik daar maar argumenten bij heb. Maar als ik deze mening telkens blijf
herhalen dan is het stalken geworden.

Bij de postings van Danny is vaak duidelijk te zien welke wel en welke niet
zijn bedoeld om te zieken. (spijkerhard verwijderen dan) C:-)
Danny heeft zat gewone postings dus vind ik het onzin om hem volledig
uit de club te zetten.

Mensen die klagen over zijn lange betogen en psychologische filmpjes die
moeten niet zeuren, die kan je doorscrollen ze zijn niet beledigend.
Discussie gesloten.
30 nov 2014 20:28 #42 door ron overkleeft
Beantwoord door ron overkleeft in topic forum sfeer

Ik ben voor een lijst met telefoonnummers in het afgesloten gedeelte, slechts voor leden toegankelijk.
Dan kan iedereen die wat over een ander wil schrijven, dat eerst even telefonisch afstemmen. Met de persoon in kwestie. Ik durf te wedden dat het aantal forumposts over personen meer dan gehalveerd wordt.

Dit gezeur is motorrijders onwaardig!

Ik kan een ieder aanraden die problemen heeft met Danny om hem
persoonlijk te Mailen en te vragen waarom die dingen schrijft .
Ik doe dat ook regelmatig en dan krijg je leuke gesprekken waarin hij heel
open is en ook zat zelfkritiek heeft en geloof me het is geen verkeerde snuiter.
Sindsdien stoor ik me niet meer aan zijn soms onbegrijpelijke postings.
Toch blijken die postings leden te kosten en dan vind ik dat we daar best over
mogen (moeten) praten om daar een oplossing voor te zoeken ik zou niet
weten waarom dat "motorrijders onwaardig!" zou zijn .
Discussie gesloten.
30 nov 2014 21:07 #43 door Menno
Beantwoord door Menno in topic forum sfeer

Als iemand zijn lidmaatschap meent op te moeten zeggen omdat hij of zij zich onheus bejegend voelt door één ander lid, dan geloof ik daar niet zoveel van. Ik vraag me dan echt af wat je dan bij de TCN meent te vinden. In een clubje vanaf twee personen loop je altijd het risico dat er iemand bij zit waar je je aan meent te moeten ergeren. Maar er zijn in het geval van de TCN meer dan 600 leden, dus voor iedereen is er wel een bron van ergernis te vinden als je maar lang genoeg zoekt. In het geval van Danny is het zoeken iets makkelijker. Er zijn echter heel veel leden waarmee het minder leuk is om een kop koffie te drinken.

We zijn een leuke club in moeilijke tijden. Naar het bestuur of naar leden met een hardnekkige mening (en dat is niet alleen Danny) wijzen is te makkelijk, zij bepalen de koers niet, dat doen wij als leden met elkaar. Vraag je dus niet af wat de TCN voor jou kan doen, maar wat jij voor de TCN kunt doen. Wat dat betreft lees ik regelmatig posts van leden die altijd aan de kant blijven staan, en we weten allemaal waar de beste stuurlui te vinden zijn.

Discussie gesloten.
01 dec 2014 11:36 #44 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic forum sfeer
Consistent zijn in een mening is er ook een...  ;D

Ook ik behoor tot die categorie, maar ik hoef niet door jou aangemoedigd te worden om mijn mening te geven.

Danny, je weet zelf ook dat je beter geen zitting kunt nemen in het bestuur. Hiervan is bewijs in diverse posts terug te vinden waar je dit zwart op wit toegeeft. Al je goede bedoelingen ten spijt mis je naar mijn mening de competenties om in een bestuur te kunnen functioneren. Je liefde voor Betsie en de TCN is groot, maar als je heel eerlijk bent weet je dat ook in een relatie liefde alleen niet genoeg is, ook voor de TCN gaat dat op.

De club die jij in een ware stortvloed aan posts lijkt voor te staan is in elk geval niet de club waar ik lid van wil zijn en ik durf te stellen dat ik daar niet alleen in sta. En dat is geen koudwatervrees of angst voor verandering, al zul jij wellicht een andere mening zijn toegedaan en dat mag. Dat is waar het om draait, het vieren van de verschillen, het koesteren en respecteren van deze verschillen maar vooral niet jouw versie opdringen aan de ander.

@Dannye: schreeuwen is  jouw interpretatie, geheel en al van jou.

En welke wordt het nu? Die Rocket III of toch een GS? Wellicht dat ik me na januari a.s. ook ga bezinnen...  >:D

Enkele jaren geleden zijn statuten en hhr aangepast. sindsdien zijn we in principe een Honda allroadclub die heel bewust haar naam trouw is gebleven en zo hebben we dat destijds ook bewust verankerd in de statuten. Zie het als eerbetoon aan de oprichters van toen, ik vind dat wel mooi.

Dus Honda Allroad it is! Nu ff kijken of we op de ALV de handen op elkaar krijgen voor nieuwe clubmotoren. En zo niet, ook best. Ik voel me thuis bij de TCN en daar gaat het mij om. En een andere motor.... Er is m.i. niets op de markt wat aan het pakket dat onze clubmotoren kan tippen. Dus een andere motor wordt in mijn geval dan iets totaal anders. Ik denk dan aan een Triumph Rocket III. Groot, dik, lomp en lawaaiig, net zoals de berijder.  :angel:

@Arjen: ik heb geprobeerd de TCN en de wijze van besturen van binnenuit te veranderen door in het bestuur zitting te nemen en zonder in details te treden heb ik uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik, in lijn met mijn eigen visie, beter in een commissie zitting kan nemen als ik iets voor de TCN wil doen. En tegenwoordig doe ik ook dat niet meer, maar volgend jaar misschien wel... Of het jaar daarna... Of ik koop een GS...

... En roep niet dat ik dat ff moet opzoeken want statuten en hhr heb ik ritueel in de hens gestoken om een bmw GS in de enig juiste toestand te krijgen.

Toch die BMW dus...

Er ligt dankzij Martin V een prachtig plan om in 2015 weer een fantastisch mooi TCN jaar van te maken, met een aantal mooie kersen op de spreekwoordelijke taart. Ik heb vandaag besloten dat ik me tot na het winterreces koest ga houden (hier op het forum althans) en me daarna volledig op dat mooie TCN jaar ga richten... Kwestie van negativiteit uitbannen ofzo...  ;D  :) ;)

De XLV's mogen vanaf vandaag tot 1 maart toch niet meer de weg op (oldtimer regeling kwart tarief wegenbelasting) en de Dero heeft dit jaar ook een verzekeringspauze cadeau gekregen. Schade maak ik vandaag over exact één maand wel weer goed.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
01 dec 2014 20:21 #45 door Menno
Beantwoord door Menno in topic forum sfeer

Consistent zijn in een mening is er ook een...  ;D

Tjonge Bernard, ik hoop dat je vanochtend vrij was, want als je dit in de baas zijn tijd doet ben ik daar als belastingbetaler niet blij mee. Verder vraag ik me af of je echt niets beter te doen hebt.

En verandering is de enige constante, dat weet zelfs jij.

Discussie gesloten.
01 dec 2014 20:35 #46 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic forum sfeer

Laten we het over leuke dingen gaan hebben!

...en zowel voor Bernard als Menno, respecteer de wens van de topic-starter ook eens. Volgens mij hebben jullie heel wat te bespreken met elkaar, misschien is een échte kroeg een beter alternatief ;)

“Never Stop Exploring”
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden