Ik kan een ieder aanraden die problemen heeft met Danny om hemIk ben voor een lijst met telefoonnummers in het afgesloten gedeelte, slechts voor leden toegankelijk.
Dan kan iedereen die wat over een ander wil schrijven, dat eerst even telefonisch afstemmen. Met de persoon in kwestie. Ik durf te wedden dat het aantal forumposts over personen meer dan gehalveerd wordt.
Dit gezeur is motorrijders onwaardig!
Ook ik behoor tot die categorie, maar ik hoef niet door jou aangemoedigd te worden om mijn mening te geven.
Danny, je weet zelf ook dat je beter geen zitting kunt nemen in het bestuur. Hiervan is bewijs in diverse posts terug te vinden waar je dit zwart op wit toegeeft. Al je goede bedoelingen ten spijt mis je naar mijn mening de competenties om in een bestuur te kunnen functioneren. Je liefde voor Betsie en de TCN is groot, maar als je heel eerlijk bent weet je dat ook in een relatie liefde alleen niet genoeg is, ook voor de TCN gaat dat op.
De club die jij in een ware stortvloed aan posts lijkt voor te staan is in elk geval niet de club waar ik lid van wil zijn en ik durf te stellen dat ik daar niet alleen in sta. En dat is geen koudwatervrees of angst voor verandering, al zul jij wellicht een andere mening zijn toegedaan en dat mag. Dat is waar het om draait, het vieren van de verschillen, het koesteren en respecteren van deze verschillen maar vooral niet jouw versie opdringen aan de ander.
@Dannye: schreeuwen is jouw interpretatie, geheel en al van jou.
Enkele jaren geleden zijn statuten en hhr aangepast. sindsdien zijn we in principe een Honda allroadclub die heel bewust haar naam trouw is gebleven en zo hebben we dat destijds ook bewust verankerd in de statuten. Zie het als eerbetoon aan de oprichters van toen, ik vind dat wel mooi.
Dus Honda Allroad it is! Nu ff kijken of we op de ALV de handen op elkaar krijgen voor nieuwe clubmotoren. En zo niet, ook best. Ik voel me thuis bij de TCN en daar gaat het mij om. En een andere motor.... Er is m.i. niets op de markt wat aan het pakket dat onze clubmotoren kan tippen. Dus een andere motor wordt in mijn geval dan iets totaal anders. Ik denk dan aan een Triumph Rocket III. Groot, dik, lomp en lawaaiig, net zoals de berijder.
@Arjen: ik heb geprobeerd de TCN en de wijze van besturen van binnenuit te veranderen door in het bestuur zitting te nemen en zonder in details te treden heb ik uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik, in lijn met mijn eigen visie, beter in een commissie zitting kan nemen als ik iets voor de TCN wil doen. En tegenwoordig doe ik ook dat niet meer, maar volgend jaar misschien wel... Of het jaar daarna... Of ik koop een GS...
... En roep niet dat ik dat ff moet opzoeken want statuten en hhr heb ik ritueel in de hens gestoken om een bmw GS in de enig juiste toestand te krijgen.
Consistent zijn in een mening is er ook een... ;D
Laten we het over leuke dingen gaan hebben!