maar ik vind wel dat er altijd erg
allergisch gereageerd wordt als hij weer wat zegt
Uhm... de eerste post was redelijk persoonlijk gemaakt en nu aangepast - waarschijnlijk niet onverstandig. De gebruikte naam vond ik wel zeer, zeer logisch gekozen.
Maar die allergische reacties vind ik wel heel logish - want als ik eerlijk ben: ik word vaak echt kotsmisselijk van de songtekstjes en youtube-jes met allerhande dubbele betekenissen om anderen te
narren.
Je kunt dan wel de clubnar zijn, maar het irriteert zeer veel lezers inmiddels en het verziekt de sfeer. Daarnaast heeft menigeen binnen de club grove verwijten naar z'n hoofd gekregen; iets wat echt niet hoeft. Inderdaad, het is lekker veilig vanachter je toetsenbordje.
Maar noem een grote vent een dictator in real life en je krijgt een pak op je donder!
Ook in dit draadje weer een paar opmerkingen over Dominators bij de club (het motormodel bedoel ik
) en gezeur over vrijheid etc.
Waarom nou? laat dat bestuur het lekker uitzoeken en probeer daar constructief iets te bereiken.
Nee, constant mauwen bij iedere topicje over deze onzin, naast prietpraat over laskarren aansluiten op 'n alpje etc.; ik vind het echt irritant.
Als iemand voorheen 5 logins had om 'discussies op te ruien' is het wel duidelijk wat 't motief is lijkt me.
Houd elkaar scherp, maar houd 't vnl. technisch en 'rondom motorpraat' aangezien dat is wat ons bindt.
Geniet van de leuke content die mensen posten, oplossingen voor je technische probleem en rijd je ritje als je dat leuk vind. Alle shit eromheen jaagt veel mensen weg.
Misschien ben ik blind ofzo, maar dit soort gezeik lees ik gewoon nooit op Horizons Unlimited (en hey, voor menig forum gast is het geen hobby maar echt hun hele leven!) en ARM. Die toko moet 't zelfs hebben van donaties!
Het moet hier ook kunnen, maar misschien moet maar eens tegen mensen gezegd worden: en nu kop dicht en in de hoek staan! Maar ook ik begrijp dat dat 'm niet gaat worden.
Gezeik over wel/geen lid kan echt niet op 'n openbaar forum. Dat moet een besluit zijn van 't bestuur - en als 't open is dan moet er niet gemauwd worden tegen individuelen.
Als mensen op een ander forum iets negatiefs zeggen over een clubmotor - kom op zeg; dat moet toch kunnen! Er kan toch niet van mij verwacht worden dat ik opgewonden praat over 'n Crosstourer of een Dominator zeker als ik elders mijn mening uit?
Gewoon leuke dingetjes posten en goede technische steun geven aan elkaar. Ik zal wel e.e.a. posten over motorrijden in Canada.
Hier dus:
www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=11854.new#new