Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb hier ook wel een meninkje te spuien;
Geweldig huilietopic
Ik hang (zeker de laatste tijd) aktief op 6 - 10 verschillende forums, en wat minder aktief op nog 10 andere.. wat mij opvalt, is dat het hier redelijk netjes aan toe gaat, mensen gaan hier redelijk netjes met elkaar om als ik vergelijk hoe het op andere fora gaat. Ik snap ook absoluut niet waar men zich hier druk om maakt; het is net of het een keertje heeft geregend in het paradijs, en iedereen staat op zijn achterste benen
Ik ben dan ook van mening dat het absoluut niet aan de kritiek van de medegebruikers ligt, misschien een heel klein beetje aan de manier waarop het gebracht wordt, maar ik denk toch dat het ook voor een flink deel aan de niet gladde ruggen of lange tenen ligt van de ontvangers van het commentaar..
Op internet is 'de maatschappij' nu eenmaal wat harder, omdat er veel gepost en getypt wordt vanuit 'gut feeling' en inderdaad, na het voltooien van je tekstje lees je hem na en is er de optie om het spul wat af te zwakken, maar eigenlijk ben je dan je eigenlijke mening aan het verbloemen.. ik doe daar vaak niet aan; what you see is what you get.. en hoe je e.e.a. interpreteert is helemaal aan jou..
Als je iets met een positieve insteek leest (en ja, het helpt als je iemand IRL kent) zul je automatisch dingen zo interpreteren dat je de lol ervan inziet, maar als je al half grommend iets leest wat tegen de/je haren instrijkt, is de kans groot dat je ook grommend reageert.. en vice versa uiteraard
Ik vind het allemaal heel erg meevallen hier; en als men inderdaad even terugleest hoe de intonatie van een post zóu kunnen overkomen voor iemand die met een minder goede bui je post leest kun je dmv punten en komma's vaak nog wel wat veranderen, maar ik denk dat voornamelijk de lezer gewoon een pak zout naast het scherm moet zetten, en gebruiken mits nodig ;D
Je hóeft niet te happen op een flamepost, negeren is ook een optie, en de poster zal dan zelf wel gaan nadenken over het hoe en waarom, ipv dat hij dik beet krijgt op het vissie wat hij uitwierp
Dames en heren; kijk eens rond op fora zoals Geenstijl en FOK!, lees daar een beetje rond en kijk eens hoe het daar gaat, en kom dan nogmaals hier in dit rustig kabbelende TCN forum beekje vertellen dat het ongezellig is, en dat het niveau 'bagger' is (trouwens: bagger is toch ons ding en hoort in beekjes ??).. het valt allemaal wel mee; het is hier niet de kerk, het is 2009, en we willen allemaal onze meningen kwijt, en dat kan wel eens botsen.. C:-)
Niet huilen, kusje, pleister erop en weer vrolijk doorgaan
Nu nog even een andere avatar, Brombeer ;D dan komt alles helemaal goed.
[insert] Geweldig mooie preek met volgens mij pissige ondertoon [/insert]
.... maar ik denk toch dat het ook voor een flink deel aan de niet gladde ruggen of lange tenen ligt van de ontvangers van het commentaar..
...
als je al half grommend iets leest wat tegen de/je haren instrijkt, is de kans groot dat je ook grommend reageert.. en vice versa uiteraard
I rest my case, mooier voorbeeld bestaat bijna niet ;D
:-*
Je hóeft niet te happen op een flamepost, negeren is ook een optie
Wat denk jij dat ik ervan vindt steeds naar die Transalp-sticker van je te moeten kijken?? ;D
(..en met je forumnaam ben ik het nu ook niet meer eens )
Dát zijn dan weer van die verassende wendingen.. ;D
Ik stap daarmee ook op uit deze praathoek, ben ff de hond uitlaten.. :-*
Klachten over hoe dit cafe gerund wordt zijn hier in te dienen:
www.irvinehousingblog.com/wp-content/upl...2007/09/fuck_you.gif
De reacties op elkaars Avatar plaatjes zijn hier:
www.honda-allroad.nl/forum/index.php?topic=2608.0
verder voort te zetten
Klachten over hoe dit cafe gerund wordt zijn hier in te dienen:
www.irvinehousingblog.com/wp-content/upl...2007/09/fuck_you.gif
Mensen die mee willen helpen achter de bar staan voor mijn part de tent runnen, kunnen zich hier opgeven:
info@transalpclub.nl
En ja Bernard ik heb het 2 maal gelezen