Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Oldtimer schreef : Vind het ook lastig dat de gelezen berichten blijven staan. Wil alleen die zien die ik nog niet heb gelezen toch. Anders wordt het zo'n troepje
Is er al een oplossing voor ????
PimW schreef : Als je op dat linkje klikt markeert hij het hele forum in één keer als gelezen.
PimW schreef : (...)
Als je ffies gaat naar www.transalpclub.nl/forum/index/task-mar...d32651f40ad0e486d2=1 (...)
PimW schreef :
PimW schreef : (...)
Als je ffies gaat naar www.transalpclub.nl/forum/index/task-mar...d32651f40ad0e486d2=1 (...)
Diezum
Fout
U heeft informatie ingevoerd in een verouderd formulier. Ververs de pagina en probeer opnieuw!
Baardaap schreef :
Onder Berichten vind je nu een nieuw menu-item Ongelezen. Dit geeft elk ongelezen bericht afzonderlijk weer, maar zodra je een bericht hebt gelezen verdwijnt deze uit het overzicht. Wellicht dat dit help bij het navigeren door het forum.
ddw schreef : Ikke grote blij
Maar nu dit weer i.p.v. het gebruikelijke menu.
Bruudmartijn schreef : Ziet er gelikt uit de nieuwe layout.
Werkt in mijn geval op de telefoon beter na opvragen desktop versie als de mobiele weergaven. ( beetje onoverzichtelijk de mobiele weergaven. Zal denk ik ook mobiel afhankelijk zijn)
Ik kan alleen niet zien in een post waneer er een bericht geplaatst is. De tijd bijvoorbeeld. Weet niet of ik de enige ben via de mobiel.
Je went eraan, denk ik. Ik ben het met je eens dat de regelafstand op de desktop/laptop wat compacter zou mogen. Maar het zou zo maar invloed kunnen hebben op de weergave op kleine schermen. Dat het dan juist te compact wordt. Probeer 's uit te zoomen met CTRL+- of CTRL+ muis scrollwheel naar beneden. Misschien dat je het daarmee wat meer naar wens kunt maken.honda2x schreef : Maar ook ik kan me niet onttrekken dat het niet helemaal lekker kijkt alles is groter geworden waardoor je behoorlijk al moet scrollen naar beneden dus behoorlijk drukker is geworden niet echt rustig beeld
veel ruimte tussen berichten zou wat beter in mekaar gedrukt mogen worden zoals het oude gebeuren en bij lezen of gelezen berichten
De kleuren zijn afhankelijk van je rol op het forum, moderator, admin, mere mortal, etc.). De tekstgrootte vind ik wel meevallen. Het zou misschien iets minder vet mogen. Of bedoelde je dat? Op wat voor scherm kijk je trouwens?ook de regel als Laatst bewerkt Gisteren 22:14 door Baardaap. is behoorlijk aanwezig in de rosse kleur
zou van mij veel kleiner mogen of weg ?
Ook bijvoorbeeld Beantwoord door honda2x in topic Motorfiets trailer bouwen de kopregel in de blauwe kleur is behoorlijk groot en ander topic ook natuurlijk .
Welke statistieken bedoel je? Helemaal onderaan op de voorpagina? Of de gebruikersinformatie links van het bericht?ook de STATISTIEKEN staat nu onder mekaar kan het niet naast elkaar en kleiner ruimte genoeg denk ik uiteindelijk moet jullie het wel weten als tips en aanmerkingen
Goobi schreef : Even wennen aan de nieuwe layout maar dat komt vast goed. Ik had in het oude forum de handtekening onder elk bericht uit staan maar kan die optie nu niet meer vinden. Zit die ergens verstopt?
Baardaap schreef :
Je hebt gelijk. De tijdsaanduiding bij het bericht verdwijnt grotendeels achter de box van het bericht. Ik zal ernaar kijken. Is vast makkelijk op te lossen...Bruudmartijn schreef : Ik kan alleen niet zien in een post waneer er een bericht geplaatst is. De tijd bijvoorbeeld. Weet niet of ik de enige ben via de mobiel.