Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ten slotte, beste Honda2x, zou ik je iets willen meegeven: Plaatjes zeggen meer dan duizend worden! Los van het feit dat ik moeite had om je tekst te lezen (ligt vast aan mij) zou ik beter begrijpen wat je precies bedoelt als je schermafdrukken toevoegt en zo mogelijk markeert, waar je precies aanstoot aan neemt.
Dit is een bug. In principe zou de staat van de categorieën, ingevouwen/uitgevouwen, alsmede het notificatiescherm onthouden moeten worden. Ik heb dit reeds gemeld bij de ontwikkelaars van Kunena. Hopelijk komt er snel een oplossing. Tot die tijd zullen we ermee moeten leven.de sup mappen bedoel ik dit mee 1 in gesloten toestand 2 in geopende toestand die je niet vast kan zetten zou wel mooi wezen
Dat jij die informatie overbodig vindt, betekent niet dat iedereen dezelfde mening is toegedaan. In principe is het allemaal nuttige informatie. De kopregel boven een bericht lijkt misschien dubbelop. Op een klein scherm verdwijnt de profielinformatie van de poster, links van het bericht, echter, Dan is dit de plek die je verteld, wie het bericht heeft geschreven. De informatie wanneer een bericht is bewerkt, lijkt mij ook belangrijk. Ga je terug naar je eigen bericht en ziet die er ineens anders uit, zou je toch willen weten waarom.dan bedoel ik ook deze je ziet dus o 1 pagina 3 dingen aan tekst die in mijn ogen overbodig zijn die geen toegevoegde waarde geeft
Kleiner wellicht. Wederom, als er meer gebruikers zijn die een compactere layout wenselijk vinden. De kleur is niet makkelijk per onderdeel in te stellen. Het lijkt mij wel van belang, dat mededelingen, zoals bovenaan, worden afgezet tegen gewone inhoud. Anders leest niemand het. In het oude forum nam de het mededelingen deel ongeveer even veel ruimte in als nu (al naar gelang het aantal mededelingen en de opmaak). Daar kon je het helemaal niet uitzetten.met andere woorden als al die lappen tekst kleiner en of zonder kleur zou het in mijn ogen er stuk rustiger uit zien
Om precies te zijn: je kunt je eigen bericht 24 uur lang bewerken. Daarna zal de knop Bewerken niet langer beschikbaar zijn.Baardaap schreef : Bewerken van je eigen berichten kan voor een bepaalde tijd, net als in het oude forum.
Maar zes sinds je laatste bezoek (login) zou kunnen, toch?Brombeer schreef : Ik heb aan honderden topics deelgenomen en er staan er maar 6.
Nou heb ik er nog ééntje: ik zat net wat te Tinderen en dan krijg ik toch weer een email notificatie dat jij gereageerd hebt hier. Volgens mij heb ik dat allemaal uitgezet. In alle boards de abonnementen opgezegd en alle berichten per board als gelezen gemarkeerd.
De standaard is inderdaad dat je geabonneerd wordt op elk onderwerp, waarop je reageert. Je kunt dit per keer uitzetten door het vinkje weg te halen (zie bijlage) voor je je bericht verstuurd. Of, je past je foruminstellingen aan om dit vinkje permanent uit te zetten (hint: Hulp ) en dan kun je per bericht kiezen om het wel aan te zetten.Je gaat me toch niet vertellen dat ik op ieder topic automagisch geabonneerd word door Kunena en dat ik dat elke keer handmatig uit moet zetten? Nee kap nou. Abonneren doe je zelf. Ik word ook al helemaal lens gebeld door energiebedrijven omdat iemand mijn 06-nr verkocht heeft.
Nou jij weer
Nee, dit staat volgens mij los van elkaar. Reageer je op een topic, dan komt dit topic te staan in Mijn Onderwerpen ongeacht of je je, bewust of automagisch, hebt geabonneerd. Dit is tenminste hoe ik het begrijp en heb ervaren. Op het Kunena Forum is de standaard precies andersom. De eerste keer dat ik daar een vraag stelde, kreeg ik dus geen e-mail notificatie van de reactie. Ik zag het topic wel terug in Mijn Onderwerpen toen ik keek of er al iemand had gereageerd.Brombeer schreef : Maar, ik kijk eigenlijk verkeerd tegen 'mijn onderwerpen' aan. Het is vergelijkbaar met de vroegere functie 'reacties op mijn berichten' (of wat het ook was). Ik reageer of open een topic en ik word automatisch geabonneerd. Daarmee verschijnen deze topics in de lijst 'mijn onderwerpen'.
Nee, dus. Of, toch ja? Abonnement betekend dat je een e-mail notificatie krijgt van nieuwe reacties, of, bij een abonnement op een categorie (board) bij nieuwe onderwerpen.Maar dat wil ik wel, dat gebruikte ik altijd. Dus, niet uitzetten in profiel-instellingen. Maar, ik kan notificatie van een reactie per email nergens uitzetten,. Die hangt dus aan het abo vast..?
Ik moet even aan het nieuwe behang wennen hoor