Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Vrouwlief zal me moeten brengen. Haar zus woont in Ossendrecht, dus kan ze daar evt. nog ff buurtenDjeez. Hoe kom jij naar Zeeuws Vlaanderen, openbaar vervoer?
@J-P, prima, tips zijn altijd welkom Ik laat je weten wanneer ik er ben.
@ChristianG, de H&B beugels zijn in bestelling via de dealer. Er zullen genoeg altenatieven zijn, maar niet alles zal leverbaar zijn via de dealer. Ik laat de accessoires door hen monteren, ze rekenen daar geen gekke prijs voor en ik las ergens dat de uitlaat er af zou moeten voor montage van valbeugels. Maar dat kan ook weer afhankelijk zijn van het merk beugels.
Ik zoek nog wel een (RAM) mount om mijn GPS houder (Tomtom) op de beugel van het windscherm te kunnen monteren. Iemand tips hiervoor?
Haha, het gaat steeds mooier worden op de parkeerplaats
Ben ook van plan naar de openingsrit te komen, eens zien wat er dan staat. Nu eerst nog van een dun laagje sneeuw en pekel zien af te komen ;D
Die "voet"geschakkelde met 16k km is inmiddels verkocht.. (volgende week ophalen!!)
De DCT is idd met akra en koffers.
Zal me trouwens even kort voorstellen:
Laurens Aka Digime hiervoor een xt660z(3 jaar) gereden en daarvoor een cbr600 fsport.
Lees hier al even mee.
via google terecht gekomen tijdens mijn onderzoek naar de Africa Twin.
Moet nog even op onderzoek uit welke valbeugels zal de Heavy Duties eens bekijken.
Toch een gemiste kans dat Honda niet af fabriek in een nette voeding aansluiting voorziet.
Wel leuk je foto album, zal er nog eens rustig doorheen bladeren. Je hebt al aardig wat modificaties uitgevoerd.
Bij leven en welzijn ga ik 18 maart de motor ophalen )
Snoekmotoren in Heerhugowaard heeft nog een hele mooie Tri Color DCT staan met de kop er af.
Ik ben er wezen kijken echt een mooi ding en heb op het punt gestaan om hem te kopen. Is geen ex demo maar van een particulier geweest die jaarlijks twee nieuwe motoren koopt.
Op de valreep heb ik van de aankoop afgezien.
Wat het wel geworden is zien jullie wel bij de Openingsrit ;D
Overigens Snoekmotoren heeft ook nog een gebruikte staan met versnellingen, eveneens Tri Color met 16.000 km maar ook dit exemplaar is door een ringetje te halen.
Komt bij dat Co Snoek een hele aardige vent is en als dealer goed bekend staat. Verkoopt overigens alleen maar Honda motoren.
Stukje huisvlijt dit en het maakt dus je standaard scherm ook nog in hoogte instelbaar. Het vervangt dus de originele beugel achter de ruit?Ik heb zelf een Batzen screen adjuster met gps mount. Ik vind het ideaal.
V-Twin Gefeliciteerd met de aankoop....cu op de openingsrit...!!!
Martin Gefeliciteerd met de aankoop....cu op de openingsrit...rijden er 2 in ons dorp..!!!
Olaf M komt ook op de tricolor op de openingsrit....!!!
Digime Welkom bij de TCN en cu op de openingsrit....(wij kennen elkaar van XT-660 motorforum )
Wordt met de openingsrit de Opstaprit bedoeld