Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ze zitten bij honda lekker aan hun zak te krabben terwijl ze lekker lui in een stel hangen en zien hoe de rest van de motorwereld allroads in elkaar aan het schroeven is. Die jongens doen echt helemaal niets op dit gebied en als er al iets komt weegt het vast 300 kilo.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
en als er al iets komt weegt het vast 300 kilo
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Met een boxermotor op diesel weegt een Honda 400 kilo, nee kijk maar eens naar het gewicht van de nieuwe VFR.... I rest my case!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Onlangs pikte ik ergens op dat Honda een DKG (Doppel Kupplungs Getriebe) net als bij vele auto's van de VW groep aan het onwikkelen is voor de motorfietsen.
Die zou gepaard worden met een 1200 cc motorvolume.
Dat zou een prachtige combinatie zijn voor een off roader zoals een nieuwe AT daar dit soort versnellingsbakken zo goed als zonder trekkracht onderbreking kan schakelen.
Wie kan hier meer licht op schijnen?
Groet, JT.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
waarom zou honda zich uberhaupt druk maken om de europese markt
als je de aantallen ziet wat er afgezet wordt in zuid amerika en azie lachen ze zich een bult.
dream on...... suckers )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik denk dat suzuki voor de DL geen nieuw blok dient te maken, maar omgekeerd.
Echte allroad met dat bulletproof blok...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Een 'nieuwe' Honda V4 SUV zal geen Varadero heten. Dat is al bekend. Het wordt ook géén opvolger voor de Dero, de Twin, of wat al niet. Maar een geheel 'nieuw' product.
Helaas.
Maar de oudjes doen het nog best. Zie de laatste ProMotor met een vergelijk tussen de Super Tenere, de GS1200, de Multistrada én de Varadero. Die ouwe Dero kan nog goed meekomen!
In een andere test (Motoplus/Motorrad) laat 'ie op alle gemiddelden zelfs de KTM LC8 achter zich.
Loop ook niet warm over automaten en DSG bakken in motorfietsen. Hoe goed en uitgerijpt zo'n concept ook is. Het hoort gewoon niet bij motorrijden, maar meer bij motorscooters. Anders zouden de andere 'semi' automaten (DN01, Aprillia Mana, Track 800i Diesel) enorme successen moeten boeken en dat doen ze commercieel niet.
Vind het wel erg jammer dat Honda klaarblijkelijk haar echte, pure pioniersrol op het gebied van de All/Offroad gewoon laat doodbloeden. Dat het concept onder de motorrijder nog wel degelijk leeft, bewijst wel het feit dat de Transalp Club qua ledental nog steeds groeiende is... Waarom Honda hier niets mee doet... Afwachten?
De show van Milaan (EICMA) belooft (ook voor ons) een hele interessante te worden. Nog eventjes geduld dus...
www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/8126-acht...dens-eicma-2010.html
2 november is de dag, dat de wereld mag weten of Honda verder mag... :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Maar de oudjes doen het nog best. Zie de laatste ProMotor met een vergelijk tussen de Super Tenere, de GS1200, de Multistrada én de Varadero. Die ouwe Dero kan nog goed meekomen!
In een andere test (Motoplus/Motorrad) laat 'ie op alle gemiddelden zelfs de KTM LC8 achter zich.
www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/8126-acht...dens-eicma-2010.html
2 november is de dag, dat de wereld mag weten of Honda verder mag... :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik weet niet welke Promotor je gelezen hebt maar ik had de indruk dat de GS1200 en de Super Teneré met kop en schouders boven alle anderen uit steken als het om all-road gaat. De Dero werd als een wat ruigere toermotor beschreven, toch ???
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Het is natuurlijk niet in onze parochie, maardit lijkt er toch wel op: http://www.youtube.com/watch#!v=Yu5YJoNtWhQ&feature=related
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Willem de Weert rijdt op z'n Dero offroad rondjes om een AT mét z'n meissie achterop. Maakt dat de Dero dan direct een pure offroader? Nope. Net zo min als een Super Tenere of een GS1200 een pure offroader is. En om direct de knuppel in het hoenderhok te gooien (wat zullen de dames kaakelen!): Ook de Africa Twin en de (oer) Alp zijn GEEN offroad motorfietsen. Dat een (beperkt) aantal rijders dit er van gemaakt hebben, is geheel ten verdienste van deze rijders maar zeker niet van Honda, de Africa Twin of de Alp.
Wil je puur offroad, haal je wel een XL, XT, DR, LC of wat al niet meer. Maar zeker geen tweecylinder die vanaf 230 kg op de weegschaal komt.
Honda heeft overigens wel twee 'allroad' namen gedeponeerd bij het merkpatent bureau. Eén voor zo'n 'overweight-overpriced' V4 GS beater (dat zal ook wel betrekkelijk zijn dunkt me) en nog een tweede naam die onder de interne code 'roadrunner' wordt aangeduidt... Dus misschien toch...?
Het zou me overigens ook niet verbazen dat er én een 1200 V4 komt, én een 800 V4. Ze pakken dan gewoon de V4 uit de oude (nog steeds leverbare) VFR800i... :-\ Snap ik het nu niet of slaat Honda de plank mis?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.