- Berichten: 3276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
( Motorzaak: Motofit ) Tot nu toe één van de fijnste motorzaken waar ik mijn motor in onderhoud gehad heb. Nu in Zwolle, doe ik het meeste zelf en ga zelf voor moeilijk technische zaken alsnog helemaal naar t'veen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Sinds vorige week heb ik een TA600 uit 1996 en er zit ook een OSCO op.
De vorige eigenaar heeft de oiler niet gebruikt maar altijd gewoon kettingspray gespoten. De olie in de OSCO is waarschijnlijk wat oud, maar volgens mij zuigt de oiler ergens valse lucht aan. Het bubbelt namelijk als ik aan de plunger trekt en ik zie de luchtbellen uit de leiding verdwijnen.
Heeft iemand een idee waar ik naar moet kijken om dit op te lossen?
Als ik de oiler ga gebruiken, is het dan beter om eerst de ketting schoon te maken zodat er niet twee verschillende type smeermiddel op zitten?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.