LED achterlicht speciaal voor de Transalp

13 okt 2011 12:51 #141 door Columbus
Beantwoord door Columbus in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Beste 4plugs,

Mocht je door afzegging of nog voldoende materiaal over, nog een achterlicht kunnen en willen leveren, dan zou ik er ook graag een willen bestellen.

Alvast bedankt.

Albert



Always be nice to a diver, we know places, where nobody will find you.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2011 17:49 #142 door Paul
Beantwoord door Paul in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp

TNT is weer eens lekker snel zie ik, alle pakketjes zijn zaterdag(!!) op de post gegaan!

Gelukkig is hij heelhuids aangekomen, ben blij dat je er blij mee bent. Het is nog een hele klus geweest, en vele lessen geleerd...


bij mij vandaag pas ! maar was natuurlijk weer niemand thuis dus nog maar een dag wachten  :'(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2011 21:08 #143 door Flipje
Beantwoord door Flipje in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Vandaag is aan het einde van de dag het pakketje aangekomen zonder zichtbare kleerscheuren. Misschien morgen, en anders van het weekend monteren. Ik laat weten hoe het geworden is. Het ziet er goed uit dusver. Heel erg bedankt , en dat het wat langer heeft geduurd kan gebeuren. Het was volgens mij het wachten dubbel en dwars waard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2011 12:43 #144 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Hoi Paul,

Zojuist de LED achterlicht uitgeprobeerd. Het lijkt erop dat er met mijn exemplaar iets niet goed is, want zodra ik hem aansluit, brandt de LED lamp als remlicht, niet als dimlicht. Bij het indrukken van de remhandel, gebeurt er verder niets.

De fitting kan er maar op 1 manier in (verschillende hoogte van de pootjes), dus dat kan niet missen. Kan het zijn dat er iets verwisseld is? Wat te doen?

P.S. Ik heb in mijn topkoffer een extra remlicht. Als ik de gewone verlichting heb branden en ik sluit de LED lamp aan, gaat dit extra remlicht ook branden.

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2011 15:18 #145 door Paul
Beantwoord door Paul in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Zo hier is ie ook binnen, en je had em ook al in elkaar gezet voor mij, ziet er goed uit en werkt ook prima, een flinke bak licht komt er af!! bedankt Paul!!

groetjes deze van Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2011 08:50 #146 door bende1000 (Marco Bakker)
Beantwoord door bende1000 (Marco Bakker) in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
gister het achterlicht gemonteerd, erg simpel en snel te doen.
werkt top.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2011 18:32 #147 door Flipje
Beantwoord door Flipje in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Beste Paul , het monteren was echt een peuleschil , het resultaat is verbluffend !! Wat een bak licht geeft het . Het was het wachten dubbel en dwars waard, dit is een van de beste veranderingen aan mijn alpje , nogmaals bedankt !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2011 19:38 #148 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp

Hoi Paul,

Zojuist de LED achterlicht uitgeprobeerd. Het lijkt erop dat er met mijn exemplaar iets niet goed is, want zodra ik hem aansluit, brandt de LED lamp als remlicht, niet als dimlicht. Bij het indrukken van de remhandel, gebeurt er verder niets.

De fitting kan er maar op 1 manier in (verschillende hoogte van de pootjes), dus dat kan niet missen. Kan het zijn dat er iets verwisseld is? Wat te doen?

P.S. Ik heb in mijn topkoffer een extra remlicht. Als ik de gewone verlichting heb branden en ik sluit de LED lamp aan, gaat dit extra remlicht ook branden.


Het is mogelijk dat er een sluiting is tussen de twee polen (achter/remlicht). Dit kan hem in het lampvoetje zitten. Om het zeker te weten zou ik hem door moeten meten, het kan zijn dat ik met vastsolderen van de draden een foutje heb gemaakt. Wel sneu voor je dat het precies jou overkomt je stond al een tijdje erom te springen. We zullen hier een oplossing voor moeten vinden. Ik stuur je een PM en dan bespreken we het even.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 okt 2011 23:21 #149 door Flipje
Beantwoord door Flipje in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Ik woon idd in Naarden. Even wat proberen is uiteraard geen probleem .  Maar wat is het probleem van jou lamp ? Bij mij werkt alles zeker naar behoren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2011 11:31 #150 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
weer verkeerd Danny, ik geloof dat voorstad eigenlijk Eelco heet ;)

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2011 13:35 #151 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Idd 4Plugs, je mag door naar de volgende ronde.

@ DannyE: Ik woon niet in de hoofdstad maar in de oudste stad van Nederland (nee Maastrichtenaren, die aan de Waal), dus 'even' uitproberen gaat niet.  Bedankt voor je aanbod, maar ik heb via PB al contact met Paul om te kijken hoe we dit gaan oplossen. Hoogstwaarschijnlijk zit er sluiting in de soldering van het lampvoetje.

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2011 18:03 #152 door Flipje
Beantwoord door Flipje in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Beste Paul , ik kwam ervandaag achter dat het meerendeel van de leds is uitgevallen. Ik heb een foto gemaakt met m'n iphone, maar ik ben helaas niet handig genoeg om deze hier te posten. Naar je mailen lukt evt wel.
Ik stond vol trots te vertellen over m'n nieuwe licht, maar m'n vader vond de licht opbrengst wel wat tegenvallen. Ach ja kan gebeuren..
Hoe gaan we dit oplossen ???
Groetjes.  Philippe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2011 19:42 #153 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Zit niks anders op dan het terug te sturen...of als je niet al te ver woont, langs te komen.

Kan gebeuren, er zullen wat rotte leds tussengezeten hebben. Kwestie van vervangen en ook even de spanningen meten of die niet verlopen zijn.


Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2011 22:15 #154 door Flipje
Beantwoord door Flipje in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Ik zal even kijken of ik jou adres heb, volgens mij niet. Terug sturen is een prima oplossing. Dan kan je rustig eea even nakijken, zonder dat ik op je vingers zit te kijken... :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2012 10:11 #155 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
En, hoe zijn jullie ervaringen met het LED achterlicht? Ik had gehoopt meer "voor" en "na" foto's te zien hier.

Helaas was er vanaf het begin iets mis mijn exemplaar op mijn motor en wacht ik nog op een vervangend exemplaar.

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2012 21:13 #156 door Vink
Beantwoord door Vink in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp

En, hoe zijn jullie ervaringen met het LED achterlicht? Ik had gehoopt meer "voor" en "na" foto's te zien hier.

Helaas was er vanaf het begin iets mis mijn exemplaar op mijn motor en wacht ik nog op een vervangend exemplaar.



Ben tot nu toe 50 euro armer, en heb  na vele mails aan de maker tot nu toe niks meer vernomen

Dus het zou best wel leuk zijn als er eens een reactie vanaf zijn kant komt of het ding nu klaar is

Voordat ik weer 10euro overmaak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2012 01:27 #157 door Spinner
Beantwoord door Spinner in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
de mijne werkt prima ....een bak rood licht  ...pff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2012 02:01 #158 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Hallo luitjes,

Ik schaam me er een klein beetje voor , maar omstandigheden zijn hier zodanig geweest dat ik me een tijdje heb moeten afzonderen. Het spijt mij erg dat dit ook een hiaat in de communicatie betekende en dat ik niks van mij heb laten horen. Echter ik ben weer terug en heb even hard gewerkt om dit toch nog tot een goed einde te brengen.

Vink, Flipje jullie hebben een PM. Jullie achterlichten zijn klaar voor verzending. Alleen nog even de verzendkosten overmaken.

groetjes

Paul.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2012 00:20 #159 door Vink
Beantwoord door Vink in topic LED achterlicht speciaal voor de Transalp
Verzend kosten zijn overgemaakt, maar nog niks binnen gehad???

Kan ook evt verstuurd worden naar ABS Den Elzen  Saturnusstraat 30  2516 AH  Den Haag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.162 seconden