- Berichten: 4276
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nee sowieso bij perslucht weg blijven. +1 met V-Twin.
NOOIT in je carb blazen. Je blaast zó het vacuum membraan om zeep. Daarnaast zitten er minuscuule dingetjes in en carb waarvan je het bestaan op die manier ook nooit meer zult weten.
Ook al heb je een sproeier in de hand, je blaast hem zó tussen je vingers uit.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nou ja, mijn ervaring is gebaseerd op praktijk.
Jij mag je van mij een status aparte aanmeten hierin, zolang de rest het maar niet doet ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De 1e verdachte was dan ook de brandstofpomp, té weinig opbrengst dus. Maar nadat ik even een bypass in elkaar geknutseld had om de pomp te omzeilen gaf dat geen verbetering.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Yep, éérder idd al een bypass gemaakt om buiten de brandstofpomp om te werken en dat geen ander beeld.
Maar ik bedoel niet de pomp opbrengst maar bijv lekkage via de vacuumaansluiting op de pomp waardoor ik er een soort aan uit effect had bij verschillende toerentallen.
@Brombeer & V-Twin: de extra ringetjes had ik idd niet overgeplaatst in het 2e setje carbs, vergeten eigenlijk :-[
Intussen heb ik de oude carbs weer in elkaar gezet en gemonteerd (..) Vanavond de motor even laten lopen en een poging gedaan te synchroniseren, maar ik twijfel of ik het goed doe
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Maar, je kunt ze heel aardig krijgen door de opening van de gaskleppen af te stellen met een voelermaat. Dus, voelermaat om-en-om onder de gaskleppen prikken en de synchroon stelschroef draaien zodanig dat de weerstand voor elke gasklep ongeveer gelijk is. Je kunt ook de stationair stelschroef steeds wat verdraaien voor fijn afstelling.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.