- Berichten: 657
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik kom regelmatig mooie Varadero,s tegen in een gunstige prijsklasse alleen hebben deze vaak al meer dan 80000 km gelopen. Is het verstandig om zo,n fiets aan te schaffen of ga ik grote kosten krijgen i.v.m. slijtage. ???
Oeps verkeerde Topic, :-X
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
www.muldersmotoren.nl/index/toonitem/6430/53828/Occasions.html
In 2004 op kenteken gekomen, bj 2001.
Maar uiteraard weet ik niet wat je budget is... :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
ik zit erover te denken om de AT in te ruilen voor een dero met injectie , van rond 2005 a 2006
met een bij betaling dan.
als ik dan toch niet veel zuiniger dan een 1 op 18,5 kom kan ik net zo goed een dero kopen ,, kan ik op straat een stuk strakker sturen maar wel meer lucht op de snelweg.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Een verbruik van 1 0p 18,5 vindt ik heel netjes.
De mijne verbruikt 1 op 17, overigens is het wel een RD07
Zo,n avontuurlijk oranje ding uit Oostenrijk vindt ik ook wel top :-X Ze worden al redelijk betaalbaar
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Hoi Miquel,
Kijk ff op een (willekeurig) KTM forum. En met name de problemen die zich (welliswaar op oudere-) leeftijd voordoen met de LC8. Varieert van spontaan loslopende vliegwielen tot luchtfilters die op de snelweg aan zelfontbranding doen.
Das dus net de prijsklasse waarin jij iets zoekt...
Als we met onze Honda's voor het reguliere onderhoud bij onze dealer komen (Honda + KTM) en wederom hoeft er behalve de slijtage gevoelige onderdelen weer niets vervangen te worden is steevast de opmerking "Dat lukt je met een KTM nooit..."...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb geinformeerd bij een motorzaak bij mijn in de buurt die zowel KTM,s als Varadero,s in onderhoud heeft. Naar zijn mening is een Ktm meer een hardcore all road en vraagt dus meer onderhoud (kleppen stellen kost een vermogen). Varadero,s zijn volgens hem veel onderhoudsvriendelijker afgezien de km stand.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
een varadero blok is als racer begonnen en in de rol als varadero blok flink ingeleverd , maar mechanisch en thermisch nu veel lager belast
dus veel meer reserves ,, en KTM heeft de naam behoorlijk ver te gaan , om er veel vermogen eruit te halen tegen een zo laag mogelijk gewicht en omvang ..........
Ik denk als je echt de groot tourist wil zijn een dero geschikter is......
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
DJ... niet vergeten dat het VTR blok voor de Dero idd op topvermogen heeft ingeleverd, maar daar is wel een hele dikke berg koppel voor terug gekomen. Het blok krijgt dus best wel op z'n sodemieter, alleen is de wijze van 'belasting' anders. Kijk alleen maar naar het toegenomen gewicht van de Dero (MK1 253 kg, MK2 ABS 283 kg!), met duo rijden, bagage (toelaatbaar gewicht 200kg - probeer dat eens met een VTR... ;D)
Een taak die de motor overigens prima aan kan! Idd, als groot tourist is de Dero een prima (degelijke) keuze.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.